וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונה של אובמה שברה את שיאי הלייקים

הודעת הזכיה של ברק אובמה שוברת שיאי שיתוף בפייסבוק וטוויטר, עם יותר מ-1.5 מיליוני לייקים בתוך שעתיים

ברק אובמה שובר שיאים ברשתות חברתיות. נשיא ארה"ב, שנבחר לכהונה שנייה הלילה (ד') שלח עוד בטרם נאום הזכיה שלו מייל לתומכיו, ופרסם הודעה ברשתות חברתיות . ההודעה כוללת את הכיתוב הקצר "ארבע שנים נוספות", יחד עם תמונה בה נראה הנשיא מחבק את אשתו, שוברת בשעות האחרונות שיאים ברשתות חברתיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארבע שנים נוספות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך כשעתיים מהעלאת התמונה, היא זכתה ליותר מ-1.5 מיליוני לייקים בפייסבוק (וכ-200 אלף שיתופים), וליותר מ-430 אלף רטוויטים בטוויטר. בטוויטר מדובר במספר שיא של שיתופים, כשגם בפייסבוק התמונה בדרכה להפוך לאחת מפיסות התוכן הפופולריות ביותר ששותפו מאז הוקמה הרשת החברתית.

אובמה, שלפני ארבע שנים נבחר לכהונה ראשונה תוך שהוא מנהל קמפיין ניו-מדיה מרהיב וחדשני אשר הצליח להוציא המוני צעירים לקלפי, השתמש גם בקמפיין הנוכחי שלו לא מעט ברשת האינטרנט. בו בזמן, הפעם זכה הנשיא המכהן לביקורת על אגרסיביות הקמפיין שלו, והחלפת מסרים של תקווה במסרי הפחדה כנגד הזכיה הפוטנציאלית של מועמד רפובליקני מיט רומני.

הרשתות החברתיות, מצדן, נערכו לעומסים כבדים, ונראה כי הצליחו לעבור את הבחירות בשלום. לא דווח על בעיות גישה לפייסבוק או טוויטר, כשהרשת השניה חוותה שיא של יותר מ-300,000 ציוצים לדקה.


המרוץ לבית הלבן: סיקור מיוחד

עוד בנושא:
קמפיין ברשתות חברתיות - כבר מזמן לא גימיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully