וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל משנה את מראה עמוד תוצאות החיפוש

7.11.2012 / 13:39

גוגל משנה את עמוד תוצאות החיפוש, במטרה לייצר מראה אחיד ונוח יותר לטאבלטים וסמארטפונים

גוגל מעדכנת את מראה עמוד תוצאות החיפוש שלה. גולשים אמריקאים גילו ביממה האחרונה שלאחר שליחת שאילתת חיפוש הם מקבלים עמוד עם יותר חלקים ריקים ועם מיקום חדש עבור הסרגל הצדדי , המציע שורה של אפשרויות. לאחר מכן פרסמה גוגל פוסט רשמי בנושא והסבירה שמטרתה לספק למשתמשים חוויית שימוש עקבית במכשירים שונים בעלי מסכים בגודל שונה. העיצוב החדש מתאים יותר למכשירים ניידים דוגמת טאבלטים, ומכיוון שגוגל מעוניינת באחידות - היא מטמיעה אותו גם למשתמשי המחשבים השולחניים.

עד עתה הציגה גוגל את אפשרויות החיפוש המתקדם בסרגל צדדי מצד שמאל של המסך,. כעת מוזז סרגל זה אל מתחת לתוצאות החיפוש. חילוף זה מפנה מקום רב יותר ל-Knowledge Graph - הפיצ'ר של גוגל המציג מידע על השאילתא כבר בעמוד התוצאות, ללא צורך ללחוץ על אחד מהאתרים המוצעים. "זהו עיצוב פשוט ונקי יותר... יש בו קצת יותר 'מקום לנשום' ויותר פוקוס על התשובות שאתם מחפשים, אם מתוצאות חיפוש או מה-Knowledge Graph", נכתב בהודעתה של גוגל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יותר מקום ל-Knowledge Graph. עיצוב גוגל החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוגל מדגישה שמדובר רק בשינוי עיצובי, ושכל הפיצ'רים ואפשרויות החיפוש עדיין קיימות וזמינות. כרגע זמין העיצוב החדש רק לגולשים בארצות הברית, כאשר גוגל מבטיחה שהוא יהיה זמין לשאר האיזורים ובשאר השפות "במהירות האפשרית".

עוד בנושא:

- חדש בגוגל: תוצאות חיפוש מהכונן הווירטואלי

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully