וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מיקרוסופט תבטל את מסנג'ר לטובת סקייפ

7.11.2012 / 16:30

מיקרוסופט הודיעה כי תבטל בקרוב את המסנג'ר ותאפשר למשתמשיו להמשיך ולתקשר ביניהם דרך תוכנת סקייפ

השמועות היו נכונות. לאחר שלפני מספר ימים דווח שמיקרוסופט מתעדת לבטל את המסנג'ר שלה ולאחד אותו עם תוכנת סקייפ שרכשה, מודיעה החברה רשמית שאכן זו כוונתה. מיקרוסופט הכריזה שהמסנג'ר יבוטל ברבעון הראשון של 2013 בכל העולם מלבד בסין, ושחשבונות למעלה ממאה מיליון המשתמשים שלו יועברו לסקייפ, שם יצטרפו ל-280 מיליון החשבונות הקיימים של השירות.

כאשר יתבצע השינוי יצטרכו משתמשי המסנג'ר להוריד את הגרסה העדכנית של סקייפ. הם יוכלו לבצע בה פעולת התחברות עם פרטי המסנג'ר שלהם (שהם למעשה פרטי "חשבון מיקרוסופט" שלהם) - ומאותו רגע תוכנת סקייפ תציג בתוכה את אנשי הקשר מחשבון המסנג'ר. פעולה זו אפשרית למעשה כבר עכשיו, אך כאמור אין בה חובה - מכיוון שהמסנג'ר ימשיך להיות פעיל בחודשים הקרובים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר לאחד חשבונות כבר עכשיו. סקייפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

"נעבוד עמכם בחודשים הקרובים כדי לעזור לבצע את המעבר ולספק מידע ועזרה במהלך הדרך. על ידי עדכון לסקייפ יוכלו משתמשי מסנג'ר לשלוח מסרים אישיים ולבצע שיחות וידאו עם חברי המסנג'ר שלהם. העדכון יספק לכם תמיכה במגוון רחב של מכשירים ופלטפורמות, שיחות וידאו מטלפונים סלולריים, שיחות וידאו עם חברי פייסבוק ושיחות וידאו קבוצתיות", נכתב בהודעתה הרשמית של מיקרוסופט.

במהלך זה מקריבה מיקרוסופט את המסנג'ר - שסובל בשנים האחרונות מירידה עקבית במספר משתמשיו לטובת זריקת מרץ לסקייפ - התוכנה אותה קנתה בסכום עתק של 8.5 מיליארד דולר ושעליה היא מהמרת. כך תהפוך סקייפ מתוכנה שעיקר מהותה הוא שיחות אודיו/וידאו דרך הרשת לכזו בה יש גם דגש על שיחות טקסט - פיצ'ר שכבר קיים בסקייפ, אך לא נחשב מרכזי בו.


עוד בנושא:

- דיווח: מיקרוסופט הורגת את המסנג'ר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully