וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אופיס לאייפד - גרסה מוגבלת

דיווח חדש גורס כי אופיס בגרסת iOS ואנדרואיד יהיה חינמי, אך לא יאפשר לערוך מסמכים ללא מנוי בתשלום ל-Office 365

רוצים את חבילת יישומי האופיס גם באייפד ואנדרואיד? במיקרוסופט לא הסתירו בחצי השנה האחרונה כי אלה בדרך, אך כעת בלוג הטכנולוגיה The Verge מספק פרטים חדשים לגמרי על החבילה, הצורה בה תגיע והמגבלות שלה.

ראשית כל, על פי הדיווח של The Verge, מיקרוסופט מתכננת לשחרר את הגרסאות בתחילת 2013 – טענה שתואמת הודעה לעיתונות שנשלחה מטעם מיקרוסופט צ'כיה לפני מספר שבועות, אך הוכחשה על ידי מיקרוסופט העולמית. וכן, יהיה מדובר באפליקציה חינמית, לא תתבקשו לשלם כסף כדי לראות מסמכי אופיס על המכשיר הנייד שלכם, בין אם אלה מסמכי וורד, פאוורפוינט או אקסל.

את הכסף תצטרכו להתחיל ולשלם כאשר תבקשו לערוך מסמכים או ליצור מסמכים חדשים. הדבר יתאפשר רק לאחר קניית מנוי ל-Office 365 – חבילת הענן של אופיס, אשר הושקה בשנה שעברה ומשולבת גם בגרסת אופיס החדשה למחשבים, שעתידה לצאת בקרוב. וגם אז, ב-The Verge טוענים כי "האפליקציות יאפשרו עריכה בסיסית, אך לא ינסו יותר מדי להחליף את יישומי המחשב".

כיום, יישומי ה-Office מגיעים רק למכשירי סלולר המצויידים במערכת ההפעלה Windows Phone 8, אשר מושקת בימים אלה ברחבי העולם, וגם בישראל. במיקרוסופט שמים דגש שיווקי ניכר על יכולות העריכה של מסמכי אופיס דרך מכשיר סלולרי, ואף הפיקו פרסומת שמציגה עבודה משותפת על מסמכי אופיס באמצעות סדרת מכשירי Ativ של סמסונג.

  • עוד באותו נושא:
  • אופיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully