וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GTA V: פרטים חדשים נחשפים

שלושה גיבורים ביניהם ניתן להחליף בלחיצת כפתור, ושטח משחק עצום - פרטים חדשים על GTA V

ב-Grand Theft Auto V, הצפוי להגיע לשוק באביב הבא, לא יהיה גיבור אחד - יהיו בו שלושה. המגזין Game Informer פרסם מספר רב של פרטים חדשים אודות המשחק החדש בכתבת שער של גליון דצמבר שלו, אשר הגיע היום (ו') למדפים האמיתיים והוירטואליים ברחבי העולם. והחשיפה הגדולה היא שבמשחק החדש, תוכלו כמעט בכל רגע נתון להחליף בין שלושה גיבורים - שלושתם עם עלילות שונות, חברים שונים ולעיתים גם משימות שונות. השלושה כוללים מאפיונר שפרש לגמלאות, צעיר שרוצה להתקדם בעולם הפשע ויוצא צבא פסיכופט. בחלק מהמשימות, ישתפו השלושה פעולה, כשגם אז ניתן יהיה להחליף ביניהם בלחיצת כפתור, כדי לעשות תפקיד שונה במשימה.

גיבורי המשחק פועלים בגרסה פארודית של לוס אנג'לס, ששטחה - לדברי מפתחי המשחק - יהיה גדול יותר מהשטח של הכולל של GTA: San Andreas, GTA IV ו-Red Dead Redemption - שלושת משחקי עולם פתוח האחרונים של החברה. הוא יכלול לא רק עיר, כי אם פרברים, בסיס צבאי, חופים ומקומות בהם ניתן לצלול מתחת למים.


אפילו שהעיר לוס סנטוס כבר הייתה חלק מ"סאן אנדראס", אנו לא צפויים לפגוש חברים ותיקים. המשחקים שיצאו רק לפלייסטיישן 2 ולמחשב נחשבים, מבחינת המפתחים, ליקום שונה. בו בזמן, כן ניתן לצפות שדמויות מ-GTA IV ו-Episodes from Liberty City יגיעו לביקור.

בין הבטחות נוספות ניתן למצוא "מבחר כלי רכב גבוה יותר מאי פעם" (יש גם מטוסי קרב), דינמיקות משחק משופרות, צמצום דברים שלא עבדו ב-GTA IV כמו כל עניין הדייטים, ושיפורים למימד הכלכלי של המשחק. מעבר לכך, דגש ניכר יושם על יצירת משימות מגוונות יותר מבעבר, ומשימות "לא רשמיות" בהן השחקן פשוט נתקל כשהוא מטייל בעיר.


לקניית הגליון בגרסתו הדיגיטלית

  • עוד באותו נושא:
  • GTA V

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully