וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין משה דץ למיצי נתנמיאו: מועמדי הבחירות הלא מוכרים

עידו קינן

9.11.2012 / 15:30

פייסבוק מלא בקמפיינים של מועמדים שכלל לא ידעתם שרצים לבחירות: שלמה ארצי, משה דץ, וגם כלב אחד וחתול

עוד לפני שהוכרזו הבחירות, המערכת הפוליטית מתנהגת כמו כדורי ביליארד: יאיר לפיד נכנס, כחלון פורש ומקים מפלגה עצמאית ומוותר וחוזר לפרישתו, הליכוד וישראל ביתנו מתאחדים, חיים אמסלם מקים מפלגה, דרעי חוזר לש"ס שהופכת למפלגה בעלת שלושה ראשים, כל העיתונאים עוברים למפלגת העבודה ושרה סילברמן קוראת בטוויטר להצביע למרצ ולמפלגה הירוקה.

גם הרשת מספקת לנו מועמדים חדשים. הם אמנם מתמודדים רק בה ולא בבחירות האמיתיות, אבל משקיעים במצע, בדף פייסבוק ובעיקר בכרזות מגניבות, כי זה מה שהצעירים אוהבים. קבלו את הרצים ברשת.

שלמה ארצי

שם המפלגה: שלמה ארצי לכנסת - מפלגתו של שלמה ארצי בראשות שלמה ארצי

פתק הצבעה: ארצ

קמפיינר: שחר אבן-דר מאנדל

מתוך המצע: "מרגישים ש'אתמול היה טוב' אבל מדינת ישראל איבדה את הדרך? זה עוד לא אבוד, שלמה ארצי כאן בשבילכם כי בזכותו 'יהיה גם מחר'. שלמה הוא זה שעליו נאמר 'רק בהר על קו הרכס, מישהו מוסיף ללכת' כדי להבטיח לכולנו עתיד טוב יותר.

מנהיגות: מהרצל הרוכן על המרפסת ועד לנתניהו על המרפסת בכיכר ציון נדמה שמשהו השתבש בחזון של כולנו, דווקא ארצי, אותו 'גבר הולך לאיבוד דרך מרפסת' הוא מי שיכול להשיב אותנו לדרך הישר.

תכנית מדינית: 'אין כוח עוד בתל אביב ובקליקליה', כי נקלענו למבוי סתום לכאורה, ואפשר לחשוב שבאמת אין מוצא, 'אם לא נאט, לא נביט, לא נשים לב לפרטים, לא נגיע לארץ חדשה'. איכות הסביבה: 'חום יולי-אוגוסט אז היה כבד מאוד', אבל היום זה כבר חום אפריל-נובמבר, ארצי הוא האיש הנכון לטיפול בהתחממות הגלובלית".

מה הקטע: אבן-דר מאנדל: "במציאות שבה כל המפלגות מבקשות לדבר בשם המרכז הפוליטי ולייצג את מעמד הביניים, הבנתי שהמועמד האידאלי לכנסת הוא זה שיכול להימצא באמצע של כל דבר, מי שמייצר את שירי אמצע הדרך ומי שתיעד את משבר אמצע החיים. גם העובדה ששלמה ארצי מחליף עכשיו את יאיר לפיד בטור האישי שפותח את 7 ימים, המוסף של המיינסטרים, שיחקה תפקיד בבחירה הזו. המועמדות של שלמה ארצי היא פיקטיבית כמובן, אבל בניגוד למועמדים פיקטיביים אחרים, חלקם אבסורדיים וחלקם מוקצנים, היא באה להדגיש זרם קיים ומשמעותי בשיח הפוליטי הנוכחי, זרם שמבקש להתכנס למרכז מדומיין שאין לו קיום פוליטי אמיתי".

ממים: אריק איינשטיין, עברי לידר, יאיר לפיד, יוסי בבליקי בתפקיד האופוזיציה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוגו

שם המפלגה: וופ

פתק הצבעה: "וופ - בראשות הוגו"

סיסמה: "הב הב מי זה בא? ראש הממשלה הבא", "ב-22/01 ישראל מפגינה בקלפי!", "כלב מי שלא מצביע"

קמפיינר: אביטל סהר.

מה הקטע: "היום זה כבר ברור, אין למי להצביע. כל המפלגות מורחות אותנו. 'מתאחדות', רבות, מבטיחות, מקשקשות ובעיקר מבזבזות את הזמן ואת הקול שלנו. [...] אז אם בין כה וכה מה שלא נצביע - יחרבנו על הקול שלנו, בואו נבזבז את הקול בסטייל. ביום הבחירות הולכים לקלפי, לוקחים עט ופתק לבן (פסול) ומצביעים להוגו הכלב. אין מחאה טובה יותר מאשר לבחור בכלב לכנסת".

ממים: סרטון תעמולה 1, סרטון תעמולה 2, כרזת בחירות, כרזת בחירות סטייל קדימה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדס ימיני

שם המפלגה: אין עתיד

פתק הצבעה: "דסי - למען עתיד קרטיבנו"

סיסמה: "אין עתיד. לא, כי אי אפשר! גם אני מצביע דסי"

מתוך המצע: "אין מצע, כי אין עתיד. אז אי אפשר לשמוע מה המצע שלי. ההטבות למצביעים הן קרטיב לימון חינם לכל החיים למי שיצביע, שוקו שוקו ושוקו בננה בהוזלה משמעותית (רק בחוף הים), הוצאת המילה 'מדליק' מחוץ לחוק, הפיכת גנגאם סטייל לצלצול בבתי ספר, חובת שימוש בדיאורדורנט לפני עלייה לתחבורה ציבורית, והוספת GTA לבחינות ההסמכה של רשות הרישוי".

ממים: כרזת בחירות, סרטון תעמולה 1, סרטון תעמולה 2

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

משה דץ

שם המפלגה: "כאן" זו הדרך בראשות משה דץ

פתק הצבעה: דץ

סיסמה: "משה דץ, מנהיג על הכיפאק לעם על הכיפאק", "זה לא מאמץ, הצבע דץ!"

קמפיינרים: אליה גרינפלד, יותם קנלר ועקיבא נוביק

מתוך המצע: אליה גרינפלד: "אנחנו הולכים ללכת על קו של 'גם וגם'. לפנות התנחלויות או להמשיך לבנות בשטחים? דץ אומר - גם וגם! לגייס חרדים או לתת להם לא לשרת? התשובה היא - כן! להלאים או להפריט? למה לא גם וגם! למה לבחור צד אם אפשר לבחור דץ? דץ יאכל את העוגה וישאיר אותה שלמה".

ממים: ראש הממשלה הבא, דץ הביטחוניסט, סקר בחירות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיצי נתנמיאו

פתק הצבעה: מיאו

קמפיינר: ניקו ואטס

מה הקטע: ואטס: "הדף נפתח על ידי כסוג של תשובה מטומטמת לכל טרנד דפי הבחירות המזוייפים שנפתחו. (דץ לראשות הממשלה, דסי לראשות הממשלה וכו').

מתוך המצע: "לא משנה שמאלני או ימני, יהודי או ערבי, סודני או סוג אחר של כושי. העם צריך מנהיג שיודע לספק ממים ובדיחות אינטרנט!"

ממים: מיצי במלחמת יום כיפור, ברכות ליום ההולדת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully