וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

AdTrap: קופסת הפלא שתעלים את הפרסומות מהרשת

11.11.2012 / 11:44

הדבר הגדול הבא בחסימת פרסומות? הסטארט-אפ AdTrap מציע קופסה פיזית שיכולה לחסום כל סוג פרסומת באינטרנט

נשבר לכם מפרסומות שמציפות את האתרים בהם אתם גולשים? פיתוח חדש יכול לבטל את כל זה עבורכם - במידה ותהיו מוכנים להשקיע בו קצת. קבוצת יזמים מקליפורניה העלתה לאתר גיוס הכספים KickStarter הצעה להשקיע ב-AdTrap - מוצר שפיתחה במטרה לחסל את הפרסומות על מסך המשתמש.

בניגוד לתוכנות חסימת פרסומות, AdTrap הוא מוצר פיזי. מדובר בקופסה שמתחברת לראוטר דרכו מתחבר המחשב (או כל מכשיר אחר - כולל סמארטפונים וטאבלטים) לרשת. מדובר למעשה במחשב קטן שמריץ את מערכת ההפעלה לינוקס ומתוכנת לזהות ולחסום כל סוג פרסומת, ואף לחסום מעקב אחר המשתמש דרך שימוש ב'קוקיז' וכדומה. בסרטון שמציגים המפתחים הם מספרים ומראים שהאבטיפוס של ה-AdTrap קיים ומתפקד כמצופה. הם גם מבטיחים שיהיה קל מאוד לעדכן ולשפר את הפיתוח, שכן הוא עובד על קוד פתוח. "וידאו, הזרמת מוזיקה, אפליקציות ואתרים - הכל נטול מודעות", הם מכריזים.

לשאלה מדוע עדיף מוצר חומרה מתוכנה הם נותנים את התשובה: "זה מאפשר לנו לחסום מודעות על כל מכשיר, בניגוד לפתרון תוכנה שיחסום מודעות רק על מחשב אחד, ואולי אפילו רק על דפדפן אחד עליו יהיה מותקן. יש מעט מאוד פתרונות, אם בכלל, לחסימה מהירה וקלה של מודעות על מכשירים ניידים".

אם וכאשר יגיע הגיוס למטרתו - 150,000 דולר עד ה-8 בדצמבר - תשווק קופסת ה-AdTrap באופן מסחרי, במחיר של 120 דולר ליחידה.

  • עוד באותו נושא:
  • AdTrap

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully