וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייסר מציגה: מחשב ב-200 דולר

גם אייסר מציגה כרומבוק - מחשב נייד שעובד עם מערכת ההפעלה של גוגל, אשר עולה רק 199$ דולרים

גם אייסר רוצה כרומבוק זול. יצרנית המחשבים הודיעה כי היא משיקה היום (ג') לפטופ כרומבוק שיעלה 199 דולרים בלבד. מדובר יהיה בכרומבוק הזול ביותר (כיום הכרומבוק הזול של סמסונג עולה 249 דולרים), ובאחד הלפטופים הזולים ביותר בשוק כיום. נזכיר כי כרומבוקים הם מחשבים שעובדים רק עם מערכת ההפעלה ChromeOS של גוגל - מערכת הפעלה שמבוססת על דפדפן הכרום, ולא מאפשרת התקנת תוכנות כי אם רק שימוש ביישומי רשת.

המחשב בחדש כולל מסך בגודל 11.6 אינץ', ברזולוציה 1366x768, יש בו מצלמה מובנית, יציאת HDMI ותמיכה ברשתות אלחוטיות הן בטווח של 2.4 והן בטווח של 5 גיגההרץ'. אך בשונה מהמחשב של סמסונג, בעל מפרט דומה, כאן לא תמצאו כונן פלאש בנפח 16 גיגהבייט, כי אם דיסק קשיח בנפח 320 גיגהבייט. באלה תוכלו להשתמש בעיקר עבור חומרי מולטימדיה, זאת אפילו שגוגל מציעה לכל משתמשי כרומבוק 100 גיגהבייט של שטח אחסון בשירות הענן שלה. השימוש בדיסק הקשיח, יחד עם סוללה קטנה יותר, גורמים לכך שזמן הסוללה אותו מפרסמת אייסר עומד על 3.5 שעות בלבד.

בשלב הראשון, יושק המחשב החדש רק בארה"ב ובאנגליה, כמו הכרומבוקים של סמסונג. לא ברור עדיין עד כמה
"נעול" המחשב - האם באמת אי אפשר להתקין עליו אף מערכת הפעלה חוץ מ-ChromeOS, או שמא ניתן להשתמש בו גם להתקנת לינוקס, או אפילו חלונות.

עוד בנושא:

גם סמסונג הציגה לפטופ, ב-250 דולרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully