וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מסכים גמישים של סמסונג - בתחילת 2013

דיווח חדש גורס כי נראה מוצרים ראשונים שמשתמשים במסכים גמישים מבית סמסונג בחצי הראשון של השנה הבאה

מסכים גמישים של סמסונג – כבר בשנה הבאה. הוול סטריט ג'ורנל מדווח כי חטיבת המסכים של סמסונג נכנסה לשלב האחרון בפיתוח של מסכים גמישים, ומתכננת להתחיל לייצר אותם בחצי הראשון של 2013. הדיווח מבוסס על מקור ששמו לא ננקב, ובחברה רק אמרו כי הם הציגו דוגמאות של המסכים למספר לקוחות, אך תאריך הפצתם טרם נקבע.

מדובר בטכנולוגיית OLED שמשתמשת בפלסטיק גמיש במקום בזכוכית, מה שאמור לאפשר ליצרני גאדג'טים, טלפונים ומכשירים ניידים אחרים להפוך אותם לגמישים וקשים הרבה יותר להריסה. מעבר לכך, הדבר צפוי להוריד את משקל הגאדג'טים שיבחרו בטכנולוגיה החדשה בהשוואה לדורות הנוכחיים.

נכון לעכשיו, מדובר בשלב ראשוני של הטכנולוגיה, במסגרתו ייוצרו מסכים קטנים יחסית, של אינצ'ים בודדים. יידרשו עוד מספר שנים עד אשר תתגברנה החברות על המכשולים הטכנולוגיים בדרך לייצור מסכים גמישים בגדלים שמתאימים לסלון,


סמסונג אינה היחידה במרדף אחרי השקת מסכים גמישים. גם המתחרה הגדולה שלה, LG, כמו גם סוני, הציגו בעבר דוגמאות לטכנולוגיה הזו. סמסונג עצמה, יש לזכור, הציגה את המסכים הגמישים בסוף השנה שעברה, תוך טענה כי יראו אור כבר ב-2012, אך נאלצה לשנות את לוחות הזמנים. גם כעת, נראה, מקווים בסמסונג להיות הראשונים להביא את הטכנולוגיה לשוק.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully