וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'יהאד הפמיניסטי מתקיף את פייסבוק

עידו קינן

14.11.2012 / 17:43

הצהרתה של ח"כ יוליה שמאלוב-ברקוביץ' על "הג'יהאד הפמיניסטי" מילאה, כצפוי, את הרשת בממים ובסטטוסים לעגניים

זוכת פרס ה"היי, תסתכלו עליי! אני מתמודדת בפריימריז!" של היום היא ח"כ יוליה שמאלוב-ברקוביץ', פורשת מפלגת קדימה שהכריזה בכנס של הליכוד כי היא "מתכוונת להילחם בג'יהאד הפמיניסטי שעובר על ישראל". אומת הממים קצרת הריכוז מיהרה ללעוס, לעכל ולפלוט את תשובתה להצהרה.

"אללה היא אכבר!!!", צועקת מרב מיכאלי, חגורה בחגורת נפץ בין ציפי לבני לבין נינט טייב (אמיר שיבי), ופעילת חמאס, צנועה בלבושה ומוגזמת בתחמושתה, מכריזה "גם אני הצטרפתי לגדודי הג'יהאד הפמיניסטי" (אספסקי לוי). אל תטעו, מדובר בתנועה חסרת מעצורים: "הג?יהאד הפמיניסטי חטף לי את חיי המין ומוכן לשחרר אותם רק תמורת 1,027 שקלים לקניה בזארה :(" (דרדבר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדס בשן מבררת אם יש תנאים טובים למצטרפות: "אם אני חברה בג'יהאד הפמיניסטי, זה אומר שיחכו לי 70 בתולים בגן עדן? נו שוין....". לילך וולך משתפת בחוויה: "בעבר הרגשתי תחושות אי נוחות, נפיחות, ובאופן כללי - כונפיות. אבל מאז שאני לוקחת שמאלוב-ברקוביץ', הבנתי שפשוט הסתובבתי עם פמינאציות, ועכשיו אני נשמה של ברבור. וגם כוסית". סקרלט או'הנה היא עוד לקוחה מרוצה: "עשיתי קצת ג'יהאד פמיניסטי, ואז נמאס לי ועברתי לפרנץ', פן ואנטישמיות".

"הג'יהאד הפמיניסטי ממשיך לשגר רקטות לעבר הדרום, חמישה גברים הוגדרו נפגעי חרדה ומאז ממלמלים משהו על פטריארכיה", מזהיר דור צח, וקשבנו נמרוד צוק מעדכן: "כתבינו מדווחים על פיגוע רב נפגעים של הג'יהאד הפמיניסטי במטה הראשי של מאפ"י. סטס סגין, ששהה באותה עת במקום, בעדות קשה על ההתרחשות: 'זה היה נורא. הזזתי לה התחתון ימינה - ופתאום, בום'" (מימם את זה יפה עבגד יבאור).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"צביקה יחזקאלי עובד כעת על מיני סדרה שמתחקה אחר קיני הפמיניזם הרדיקלי באירופה", מספרת דנה רוטשילד. "בוא נגיד שהייתי בכמה מסיבות שלהן, וזה לא נראה ככה. וכן, גוייסתי". עדי מזור מעידה: "ג?יהאד ופמיניזם הן שתי הפרקטיקות האהובות עליי בסאדו".

"היא אמרה ג'יהאד פמיניסטי! עכשיו כל הפמינאציות תיכנסנה בה!", כותב שחר אבן-דר מאנדל, ומצביע על הצביעות: "יש סביבה מסויימת שבה להגיד פמינאציות זה אחלה וזה הומוריסטי ומודע לעצמו, ויש סביבה (אותה סביבה במקרה) שבה אמירה על הג'יהאד הפמיניסטי היא עילה להמון בדיחות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ינון גבע מסכם את הדיון עם הצבעה על הכשל הלוגי: "בואנה יחסית לאישה, יוליה שמאלוב מרשה לעצמה לדבר יותר מדי". ברוח זו, שיבי מציע לה סטיקר בחירות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully