וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בג'ימייל: חיפוש הודעות לפי גודלן

15.11.2012 / 12:50

ג'ימייל מוסיף פיצ'ר חשוב לו חיכו המשתמשים שנים: היכולת לחפש ולמיין הודעות לפי גודלן

שיפור חשוב לג'ימייל: הדואר האלקטרוני מבית גוגל מציע סוף סוף פיצ'ר פשוט ואלמנטרי לו חיכה משמתמשיו במשך שנים: מיון הודעות לפי גודלן. הדרך לעשות זאת היא לגשת לתיבת החיפוש שבראש עמוד ההודעות ולהקליד בה: size:Xm, כאשר ה-X מייצג את גודל ההודעה המינימלי אותו מחפש המשתמש (לדוגמה: size:10m, size:5m וכדומה). עוד יכול המשתמש גם להגדיר תקופה שרק ממנה תחפש המערכת הודעות, זאת על ידי הוספת הפרמטר older_than, כפי שניתן לראות בדוגמה זו:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אנו תמיד מחפשים דרכים חדשות לעזור לכם למצוא את הודעותיכם בג'ימייל בצורה מהירה וקלה יותר. החל מהיום אתם יכולים לחפש הודעות לפי גודל, תאריכים, טקסט מדויק ועוד", נכתב בפוסט רשמי בבלוג ג'ימייל.

יכולת חיפוש לפי גודל חיונית למשתמשים שהגיעו לסוף מכסת האחסון שלהם בג'ימייל (שהיא כ-7 ג'יגה) ומעוניינים למחוק הודעות 'כבדות'. עד עתה הם לא יכלו לעשות זאת בקלות, וההנחה הייתה שגוגל לא מכניסה את הפיצ'ר כדי לאלץ משתמשים כאלו לשדרג את חשבונם ולהוסיף לו מכסה נוספת של מקום בתשלום. עם זאת, יכלו משתמשים להשתמש בתוספי צד-שלישי כדי למלא את הפונקציה, דוגמת Find Big Mail. כעת אין יותר צורך בתוספים אלו.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ימייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully