וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל משיקה את Ingress: משחק סלולרי חדשני

גוגל משיקה משחק סלולרי המבוסס על רעיון המציאות המורחבת. המשחק מלביש את העולם שלו על העולם האמיתי

גוגל משיקה משחק. ענקית הטכנולוגיה משיקה היום - בשלב הראשון למערכת ההפעלה אנדרואיד - משחק מציאות מורחבת בשם Ingress. וכשמדברים על מציאות מורחבת, הכוונה היא לכך שהמשחק מלביש שכבה ויזואלית (באמצעות הטלפון שלכם) על העולם האמיתי. המטרה היא לגרום לכם להסתובב ברחבי העיר שלכם, ולגלות אותה מחדש באמצעות משחק.

כדי לשחק במשחק, נדרשת אנרגיה, אותה יכולים המשתתפים לאסוף כשהם מסתובבים במסלול אותו המשחק קבע להם במפה של העיר. באמצעות האנרגיה, ניתן להשתתף במשימות, שמתחילות בפורטלים. אלה נמצאים לצד פסלים מפורסמים, ספריות ציבוריות ומבנים אחרים שמקושרים לאמנות. ניתן לשחק בכל רחבי העולם, אך בגוגל מודים כי באזורים צפופים יותר תהיה יותר תחרות על המשאבים המוגבלים. גוגל תרוויח מהמשחק באמצעות עסקאות פרסום, ושילוב של חנויות אמיתיות בתוך המשחק.

לא ברור עדיין איזה סוג של משימות יהיו במשחק, אך השחקנים יתחלקו לשתי קבוצות – "אלה שמאמצים את הכוח, ואלה שנלחמים נגדו". מעבר לכך, בגוגל כבר מתכננים סוף למשחק, אי אז בעוד כשנה וחצי, כשהעלילה תגיע לסיומה. בנוסף, אומרים בחברה כי את סט הכלים שמשמשים אותם ב-Ingress, הם עשויים להציע כפלטפורמת פיתוח כדי שאחרים יוכלו לפתח משחקים משלהם.

המשחק יהיה זמין היום בחנות גוגל פליי

  • עוד באותו נושא:
  • Ingress

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully