וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגריר ישראל בארצות הברית צייץ - ומחק

18.11.2012 / 10:38

שגריר ישראל לארצות הברית מייקל אורן צייץ בטוויטר שישראל מוכנה לדבר עם חמאס - אך מיהר למחוק

תקרית טוויטר לשגריר ישראל באו"ם מייקל אורן. השגריר מחק ציוץ שפרסם ביום שבת בערב בו הודיע שישראל מוכנה לשבת ולדבר אם חמאס - במידה והארגון יפסיק לירות לעברה. "כרגע הופעתי ב-CNN: ישראל מוכנה לשבת עם חמאס - אם הם רק יפסיקו לירות עלינו".

הציוץ נמחק במהרה, ופורסם לו ציוץ מתקן. "תיקון, הטוויט הקודם על הראיון שלי ב-CNN נשלח בטעות על ידי איש צוות". אותו ציוץ מחוק אכן נבע מראיון של אורן ברשת החדשות האמריקאית, בה אמר, מבלי להזכיר את החמאס ישירות, שישראל תסכים לשבת למשא ומתן. "האנשים, הממשלה ומדינת ישראל רוצים שלום איתם, אם הם מוכנים לשבת ולנהל משא ומתן איתנו. הכל על השולחן. אנו מסכימים לפתרון שתי המדינות".

לאחר מכן, ולאחר מחיקת הציוץ, הודיע דובר של אורן ש"השגריר אותת בראיון על מוכנותנו לשבת עם שכנינו הפלסטינים - לא עם חמאס".

ה-CNN, מצידה, פרסמה מאוחר יותר הבהרה לפיה בידיעה שפרסמה רשת החדשות בעקבות הראיון נאמר שאורן הכריז על נכונות ישראל לדבר עם החמאס, אך מדובר בחוסר הבנה מצידה, ושאורן לא התכוון לכך. ייתכן כי הציוץ מחשבונו של השגריר (שלפי הדיווחים נעשה, כאמור, על ידי איש צוותו) נבע מתוכן שגוי זה בידיעה של ה-CNN.

קטע הראיון של מייקל אורן ב-CNN

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully