וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמארטפון נקסוס 4 של גוגל נמכר מהר והמלאי אוזל

18.11.2012 / 12:28

נקסוס 4 הוא הלהיט החדש בשוק הסמארטפונים. המלאי אזל במהרה והמזמינים יחכו שבועות עד שיקבלו אותו

הצלחה גדולה לסמארטפון החדש מבית גוגל, ה'נקסוס 4'. מלאי המכשירים למכירה המוקדמת אזל במהרה, זמן קצר לאחר רגע פתיחת היכולת להזמינו. אלו שהספיקו לעשות זאת יצטרכו לחכות שלושה שבועות עד שיקבלו את המכשיר. "עקב הדרישה הגבוהה, הנקסוס 4 שלך צפוי להישלח תוך שלושה שבועות. נשלח לך הודעה כאשר הזמנתך תישלח", נכתב בהודעה ששלחה גוגל למזמינים. המקרים הללו התרחשו במדינות שונות בעולם – ארצות הברית, אוסטרליה, אנגליה ועוד, ובפורומים העוסקים במכשירי אנדרואיד נרשמות תגובות זועמות על גוגל ועל חוסר יכולתה לספק את המכשיר או אפילו לספק כרגע אפשרות להזמינו.

גוגל מסרה שהופתעה מהפופולריות של המכשיר החדש, שנבנה על ידי חברת LG ומתומחר במחיר אטרקטיבי של 300 דולר, והבטיחה שהיא עובדת על אספקת מכשירים נוספים. בינתיים מי שנכנס לעמוד המכירה ב-Google Play יכול רק לבחור לקבל הודעה כאשר המלאי יתחדש.

הנקסוס 4 אינו הנקסוס היחיד הזוכה לביקוש גבוה. מחשב הלוח האנדרואידי 'נקסוס 7' של גוגל נמכר היטב גם הוא וגם במקרה זה קיים קושי להזמינו. כך גם בדגם הכולל קישוריות סלולרית וגם בדגם הכולל חיבור וויי-פיי בלבד. ככל הנראה הנקסוס 7 הוא כרגע טאבלט האנדרואיד הפופולרי ביותר בארצות הברית, ועובר את הקינדל פייר HD של חברת אמזון. לפי דיווחים שונים, גם השקת האייפד 4 והאייפד מיני לא פוגעת בביקוש לנקסוס 7 ולעוד טאבלטים זולים – ככל הנראה בשל הפער במחירים. במחיר של 329 דולר לדגם הבסיסי, האייפד מיני הוא הטאבלט קטן המימדים היקר ביותר בשוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully