וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקונגרס הלשין על חשבון הטוויטר של החמאס ל-FBI

חברי בית הנבחרים האמריקאי מבקשים מה-FBI למנוע מחמאס להשתמש ברשתות חברתיות דוגמת טוויטר, בטענה כי מדובר במתן כלים בידי האויב

המחוקק האמריקאי מבקש לפעול נגד החמאס - בטוויטר. מספר חברי קונגרס אמריקאים הגישו לבולשת הפדרלית של ארה"ב דרישה למנוע מארגונים המוגדרים כארגוני טרור להתחבר לרשתות חברתיות אמריקאיות. המכתב הוגש עוד בספטמבר השנה, אך כעת מופנה אליו זרקור תקשורתי בעקבות המבצע "עמוד ענן". נזכיר כי במהלך המבצע, השתמשו בחמאס ברשתות חברתיות לצרכי פרופגנדה, כולל התנצחות עם חשבון של דובר צה"ל.

"להרשות לארגוני טרור זרים, דוגמת החמאס, לפעול בטוויטר זה לתת כלים בידי האויב", מסר לאתר The Hill יוזם המכתב, חבר בית הנבחרים טד פו. "אי חסימת הגישה שלהם מחמשת אותם ביכולת להפיץ בחופשיות את הפרופגנדה האלימה שלהם ולגייס אנשים במלחמה נגד ישראל. ארגוני טרור זרים ואנטי-אמריקאים ברחבי העולם עושים את זה בכל יום. הבולשת וטוויטר צריכים להבין מוקדם ככל האפשר שהרשתות החברתיות הן כלי עבור מחבלים".

ב-FBI הגיבו ל-The Hill באמרם כי ישיבו לחברי בית הנבחרים בצורה ישירה, ולא דרך התקשורת. בו בזמן, בטוויטר אמרו פעם אחר פעם בשנים האחרונות כי המטרה שלהם היא לאפשר חופש דיבור וביטוי לכל מי שחפץ בכך, כל עוד לא מדובר במסרים שעוברים על החוק. בחברה לא הגיבו ישירות לשאלות אודות חשבון הטוויטר של החמאס, או אודות המסרים המאיימים שהפיצו בדובר צה"ל דרך חשבון הטוויטר שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully