וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצלמת גלקסי: השבוע בישראל

סמסונג משיקה בישראל את ה-Galaxy Camera שלה, במחיר של 2,999 ש"ח. הרוכשים יקבלו חבילת דאטה לשנה

סמסונג משיקה את ה-Galaxy Camera בישראל. מצלמת הגלקסי, שהינה מצלמת כיס עם מערכת הפעלה אנדרואיד 4.1 וחיבור תמידי לרשת האינטרנט, תהיה זמינה בישראל החל מה-5 בדצמבר, ומחירה יעמוד על 2,999 ש"ח. בתמורה למחיר הזה, יקבלו הרוכשים מלבד המצלמה גם כרטיס סים עם חבילת דאטה, שתאפשר להם לגלוש בנפח של 2 גיגהבייט למשך שנה.

ה-Galaxy Camera נועדה לרחיב את מותג הגלקסי הפופולרי של סמסונג לעולם הצילום. מדובר במצלמת כיס עם מסך מגע בגודל 4.8 אינץ', שנראית כמו הכלאה של מצלמת כיס עם טלפון הגלקסי S3. למצלמה מערכת הפעלה אנדרואיד בגרסתה הלפני-אחרונה, 4.1, שהושקה ביוני, בגרסתה המלאה - ניתן להשתמש במסך המצלמה בתור נגן מולטימדיה, ולהתקין עליה אפליקציות מהחנות של גוגל. מעבר לכך, כל יחידות ה-Galaxy Camera שתמכרנה, לפחות בשלב הראשון, תהיינה בעלות קישוריות סלולרית. המצלמה לא תאפשר הוצאה או קבלה של שיחות כמו טלפון רגיל, אך תוכל להעלות את התמונות שאתם מצלמים לשירותי רשת בלי הצורך להתחבר לרשת Wifi.

מבחינת מפרט המצלמה, יש כאן חיישן 16 מגהפיקסל, זום אופטי x21, פלאש קסנון, ועדשה רחבה - 23 מילימטרים. יישום המצלמה בטלפון אינו היישום הרגיל של טלפוני גלקסי, כי אם אחד מתקדם הרבה יותר, שכולל מצבי צילום אוטומטיים, חצי אוטומטיים ומצב צילום ידני.

מבט ראשון - גלקסי קמרה

עדכון:
סאני תקשורת הודיעה כי 200 הרוכשים הראשונים יוכלו לקנות את המצלמה ב-2,499 ש"ח, ויקבלו סדנת צילום במתנה.

הרכישה באתר הרשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully