וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פייסבוק במגעים לרכישת Whatsapp

האם פייסבוק עומדת לרכושת את שירות המסרונים Whatsapp? דיווח חדש, אך לא מאומת, גורס שכן

האם פייסבוק מתכננת לרכושת את Whatshapp? דיווח חדש בבלוג הטכנולוגיה TechCrunch, שאמינותו לא ברורה, גורס כי הרשת החברתית הפופולרית בעולם תנסה להתרחב לתחום הסלולר באמצעות רכישתה של Whatshapp - החברה מאחורי תחליף-SMS מבוסס אינטרנט שהפך בשנים האחרונות לפופולרי מאוד ברחבי העולם.

ב-TechCrunch מסייגים את הדיווח שלהם, באמרם כי לא יודעים עד כמה מתקדמות השיחות ומהם הסכומים בהם מדובר. בעבר, פרסם האתר לא פעם שמועות "בלעדיות" שהתבררו לאחר מכן כלא נכונות, ולאחרונה היה גם אחד מאלה שפרסמו הודעה מפוברקת לעיתונות על רכישתה של חברת ציוד אלחוטי בידי גוגל בלי לבדוק את הסיפור קודם.

בו בזמן, ווטסאפ יכולה לעזור לפייסבוק להתרחב אל התחום בו הרשת החברתית הכי מתקשה – המכשירים הניידים. שטח המסך המוגבל לא מאפשר לפייסבוק להציג הרבה פרסומות בסמארטפונים, אך בו בזמן מאזן השימוש ברשת החברתית עובר מהמחשב אל מכשיר הכיס. טרם הנפקתה, ציינה החברה את התחום כאחד הסיכונים הגדולים לגדילתה, ורכישת Whatsapp עשויה לעזור לה להתמודד עמו.

רק באפריל השנה, רכשה פייסבוק את הרשת החברתית המבוססת על תמונות סלולר – Instagram, במיליארד דולרים. עם זאת, נכון לעכשיו אינסטגרם אמנם חלק מפייסבוק אך טרם זכתה לאינטגרציה מיוחדת עם הרשת החברתית הגדולה. וכך, גם אם פייסבוק כן תרכוש את Whatsapp, אין זה אומר כי משתמשי השירות ישימו לב לכך, לפחות בשלב הראשון.

  • עוד באותו נושא:
  • WhatsApp

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully