וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמש חדש בטוויטר: האפיפיור בנדיקטוס ה-16

4.12.2012 / 12:24

חשבון רשמי של האפיפיור נפתח בטוויטר וזכה למאות אלפי עוקבים עוד לפני הציוץ הראשון - שצפוי להישלח בשבוע הבא

משתמש חדש בטוויטר: האפיפיור בנדיקטוס ה-16. אמש (ב') נפתח בשירות המיקרו-בלוגינג החשבון החדש של איש הדת המפורסם בעולם, ולמרות שעד עתה לא התפרסם בו אפילו ציוץ אחד, נכון לשעה זו יש לו כבר יותר מ-345,000 עוקבים. שם המשתמש שנבחר הוא pontifex - מושג שמשמעותו "בונה גשרים" בלטינית. את האישור על כך שמדובר בחשבון אמיתי ולא במתחזה ניתן לקבל מסימן ה-V שליד השם, המעיד כי מדובר בחשבון מאומת. עם זאת, האפיפיור לא יצייץ במו ידיו - אלא ישאיר את המלאכה לעוזריו. בוותיקן מבטיחים שהוא ייקח חלק פעיל ויאשר את המסרים. "האפיפיור הוא לא מסוג האנשים שבזמן ארוחת הצהריים בודקים את מכשיר הבלקברי שלהם, והוא לא הולך עם אייפד - אך כל הציוצים בשמו יכללו את מילותיו שלו", הובטח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בא לשכונה בחור חדש. האפיפיור בטוויטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהוותיקן נמסר שהאפיפיור יתחיל לצייץ בשבוע הבא, ושהוא יענה לשאלות גולשים שיופנו אליו בעזרת התגית #askpontifex. ציוצו הראשון, שיצא לחלל הטוויטר ב-12 בדצמבר, יהיה תגובה לשאלות על אמונה שיישלחו בעזרת שימוש בתגית זו. ציוצים אחרים יכילו בעיקור תוכן מנאומי האפיפיור השבועיים, ברכות לחג ותגובות לאירועים עולמיים. ציוצי האפיפיור יפורסמו במספר שפות: אנגלית, ערבית, צרפתית, גרמנית, איטלקית, פולנית, פורטוגזית וספרדית. שפות נוספות יתווספו בעתיד. אך למרות כל ההשקעה הזאת - אל תבנו על כך שהאפיפיור יעקוב אחריכם בחזרה - דובר הוותיקן מסר שלא יהיו לו נעקבים, לפחות בשלב זה.

"נוכחות האפיפיור בטוויטר היא קצה הקרחון לנוכחות הכנסיה בעולם המדיה החדשה", נמסר מהוותיקן, שבמהלך זה מעוניין למשוך את מאמיני הכנסיה הקתולית - ובעיקר הצעירים שבהם. בשנה שעברה כתב האפיפיור שהמדיה החדשה והרשתות החברתיות מספקות הזדמנות מצוינת, אך גם הזהיר שגלום בהן סיכון של ניכור וסיפוק עצמי.

חשבון האפיפיור בטוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully