וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוויטר - בקרוב עם פילטרים למצלמה

דיווח חדש גורס כי טוויטר עומדת להשיק בשבועות הקרובים מנגנון צילום מבוסס פילטרים, כדי להתחרות באינסטגרם

טוויטר מעלה את ההילוך במלחמתה באינסטגרם, מתכננת להשיק פילטרים לתמונות כבר בשבועות הקרובים. דיווח חדש בבלוג טכנולוגיה AllThingsD של הוול סטריט ג'ורנל, גורס כי בחברה עושים מאמץ כדי להשיק סדרה של פילטרים אותם יוכלו המשתמש "להלביש" על תמונותיהם, בדומה למה שאינסטגרם מאפשרת לעשות, אך מתוך אפליקציית טוויטר הרשמית למכשירים סלולריים.


אם הדיווח נכון, מדובר בצעד אחרון במלחמה בין טוויטר לאינסטגרם, שמטרתו למנוע ממשתמשי הפלטפורמות "לפזול החוצה". שתי החברות רוצות להשאיר את המשתמשים בתוך האפליקציה שלהן לכל צרכיהם, בין אם זה תקשורת עם חברים או צילום תמונות. ביום חמישי האחרון, ניתקה אינסטגרם את טוויטר מהיכולת להציג צילומים שלה בממשק ה"כרטיסיות". כמה שבועות לפני כן, השיקה אינסטגרם ממשק לדפדפנים, ועמו דריסת רגל מחוץ לתחום הסלולר.


מאחורי כל המלחמות האלה נמצא כסף רב. אינסטגרם, שנרכשה במיליארד דולרים על ידי פייסבוק, לא כוללת כיום מודל עסקי, אך שילוב התמונות שלה בפיד החדשות בפייסבוק מעלה את התעבורה אל האתר של חברת-האם, שכן למדה להרוויח מהדף שלה. טוויטר, לעומת זאת, כבר מרוויחה כסף באמצעות קידום הודעות ונושאי שיחה, ובאינסטגרם לא רוצים להגדיל את הרווחים האלה על חשבון תוכן שמגיע מאינסטגרים עצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully