וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר האייפון 5 ממשיך לרדת: 3,800 שקל בהום סלולר

צחי הופמן

9.12.2012 / 15:43

רשת הום סנטר הודיעה על מחיר האייפון הנמוך ביותר בשוק כרגע. סלקום היא המפעילה הסלולרית המוכרת במחיר היקר ביותר

האייפון 5 יצא רק ביום חמישי הקרוב באופן רשמי בארץ, אבל מפעילות הסלולר שכבר החלו בהרשמה מוקדמת למכירת הסמארטפון של אפל, גורמות להורדת מחירים מהירה. היום (א') הודיעה רשת הום סלולר מבית הום סנטר, על מכירה מוקדמת של הטלפון בעלות של 3,800 שקל, המחיר הכי נמוך כרגע.

הרשת תחל לשווק את המכשיר כבר ביום רביעי הקרוב, כי לא מדובר בייבוא רשמי דרך אפל. המפעילה הסלולרית אורנג', מציעה את הסמארטפון ב-3,985 שקל, ברשתות iDigital ופלאפון מציעים את האייפון 5 לרכישה בהרשמה מוקדמת ב-3,990 שקל. בהוט מובייל מציעים את הטלפון ב-3,995 שקל. סלקום היא המפעילה היקרה ביותר המוכרת את האייפון ב-4,180 שקל. האייפון 5 יתחיל להימכר בישראל לצד 50 מדינות נוספות, כאשר כבר עכשיו הוא נמכר ב-47 מדינות. עלות המכשיר בתקופה האחרונה עמדה על 4,500 עד 5,000 שקל בחנויות הפרטיות.

האייפון 5 הוא עדיין הסמארטפון החשוב ביותר היום. אפל הצליחה לשדרג את הטלפון שלה עם יכולות חשובות והכרחיות. השדרוג החשוב ביותר באייפון 5 הוא המסך, שמגיע עדיין באותה איכות מצויינת בטכנולוגיית רטינה, אבל הגודל שלו קפץ ל-4 אינץ' עם 5 שורות אייקונים במקום מסך 3.5 אינץ' עם 4 שורות אייקונים כמו בדגמים הקודמים. האייפון לא התרחב בעקבות הגידול במסך, אבל יש אשליה אופטית שהוא צר יותר. מלבד זה, אפל העבירה את מיקום כניסת האוזניות לחלק התחתון של הטלפון. מחבר המכשיר לסינכרון וטעינה שינה את עיצובו, מסוג Lightning, שבוודאי יגרום לצרכנים להתעצבן על הצורך לשלם 30 דולר, בשביל לרכוש מתאם לאביזרים הישנים. משקלו של האייפון 5 עומד על 112 גרם והעובי שלו הוא 7.6 מ"מ. לשם השוואה, האייפון 4 שוקל 140 גרם והעובי שלו על 9.3 מ"מ.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון 5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully