וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוויטר מצלמת כמו אינסטגרם

גרסה חדשה של אפליקציית טוויטר כוללת פילטרים למצלמה, כחלק מהתחרות הגוברת בין טוויטר לאינסטגרם

מלחמת טוויטר-אינסטגרם מחריפה, לאחר שטוויטר השיקה פילטרים לעיבוד תמונות שמצולמות במצלמת הטלפון. אלה משולבים כעת ישירות בתוך האפליקציה של טוויטר באנדרואיד וב-iOS. הצעד מגיע מספר ימים לאחר שאינסטגרם הפסיקה לאפשר לטוויטר להציג את התמונות שלה ישירות בתוך הפוסטים, וכעת מכריחה את משתמשי טוויטר ללחוץ על קישור ולעבור לדף אחר כדי לראות את התמונה.

אם עד לפני מספר חודשים הייתה אינסטגרם שמחה לשתף פעולה עם טוויטר, זאת מכיוון שהייתה אפליקציית סלולר בלבד, כעת – בעקבות הרכישה שלה על ידי פייסבוק – התרחבה אינסטגרם וכוללת אתר משלה. טוויטר, מצידה, החליטה במהלך 2012 כי היא מתרחקת מהמודל בו החברה מסתמכת על שותפי צד שלישי שיעשירו את חווית השימוש, ומנסה להביא את המשתמשים כמה שיותר אל תוך הסביבה בה טוויטר עצמה שולטת.

מאחורי הסכסוכים נמצא כסף גדול. טוויטר ופייסבוק מנסות למצוא דרכים להרוויח כסף מהשירותים הפופולריים שלהן בתחום המובייל. ומכיוון ששטח המסך, כמו גם הממשקים, קטנים יותר במכשירי סלולר מבמחשב, נאלצות החברות למצוא דרכים שאינן באנרים סטנדרטיים. כאשר אנשים רואים תמונת אינסטגרם דרך טוויטר, לפייסבוק אין דרך להרוויח מזה, ולהפך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully