וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בין מיקרוסופט ואפל הוציא את SkyDrive מחנות האפליקציות

12.12.2012 / 12:21

אפל רוצה 30% מרווחי המכירות הנעשות דרך אפליקציית SkyDrive. מיקרוסופט מתנגדת - והאפליקציה בינתיים מוקפאת

מריבה חדשה בין מיקרוסופט לאפל, על תנאים של חנות האפליקציות App Store. דיווחים גורסים כי הסיבה לכך שאפליקציית שירות אחסון הענן SkyDrive לא מופיעה ב-App Store של אפל היא סכסוך שבבסיסו הדרישה של האחרונה לקבל 30 אחוזים מהרווחים של תוכן שנקנה דרכה. Skydrive אמנם מוצעת בחינם, אך ניתן לרכוש דרכה מנויים בתשלום שמרחיבים את שטח האחסון, ואפל רוצה 30 אחוזים גם מהרווחים האלה, כל עוד המשתמש ממשיך לשלם, אפילו אם הוא נוטש את האייפון לאחר זמן מה.

כעת מדווח בלוג הטכנולוגיה AllThingsD של הוול סטריט ג'ורנל כי הסכסוך עשוי לפגוע גם בהשקת חבילת התוכנות המשרדיות Office למערכת ההפעלה של אפל. על פי הדיווח, מיקרוסופט מתכננת להשיק את האופיס ב-iOS בחינם, אך גם בה יש רכיב שמאפשר למשתמשים לקבל שירות ענן בשם Office365, ואפל רוצה 30 אחוזים מכל הרכישות שתתבצענה דרכה.

במקרה של Skydrive, דווח כי מיקרוסופט הציעה להשיק ב-App Store גרסה מתוקנת של האפליקציה, ללא האפשרות לרכוש דבר דרכה, אך אפל סירבה. בתנאי השימוש שלה, מחייבת אפל את המפתחים להציע דרך האפליקציה את אותן אפשרויות השדרוג שמוצעות במקומות אחרים. המטרה היא למנוע מצב אליו מיקרוסופט שואפת, בו המשתמשים רוכשים את שירות הפרמיום דרך אתר האינטרנט ואז מנצלים אותו גם באפליקציה.

לטענת AllthingsD, במיקרוסופט גורסים כי עצם זה שהכנסת אופיס ל-iOS תהפוך את הפלטפורמה לאטרקטיבית יותר, צריך לאפשר לה לקבל הנחות מאפל. באפל לא מסכימים עם הטענה, והבלוג טוען כי בחברה מסרבים לכופף את החוקים עבור אך אחד, כולל מיקרוסופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully