וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג הכריזה על סמארטפון חדש: גלקסי גרנד

סמסונג תשיק מכשיר ביניים עם מסך בגודל 5 אינץ' ומעבד מהדור הקודם, שיגיע בגרסה לכרטיס סים אחד ובגרסה לשניים

סמסונג מרחיבה את משפחת הגלקסי פעם נוספת, עם הגלקסי Grand. מדובר במכשיר ביניים עם מסך בגודל 5 אינץ' - אי שם בין הגלקסי S3 לבין הגלקסי Note 2 (אך ללא התמיכה בעט מגע), ומעבד מהדור הקודם, שיגיע בשתי גרסאות - האחת עם תמיכה בסים אחד והשניה עם תמיכה בשני כרטיסי סים בו זמנית. הטלפון יצוייד במערכת ההפעלה ג'לי בין (אנדרואיד 4.1.2), אך לא ברור אם ומתי תעדכן אותו סמסונג לאנדרואיד 4.2.

מבחינת מראה, מדובר בטלפון ששומר על הקו העיצובי של נוט וגלקסי S3, כשהמעבד שלו הוא מעבד כפול ליבה במהירות 1.2 גיגההרץ, ויש לו גיגהבייט אחד של זכרון. בנוסף, כולל הטלפון שטח אחסון של 8 גיגהבייטים (עם תמיכה בהרחבה על ידי כרטיס זכרון), מצלמה אחורית של 8 מגהפיקסלים ומצלמה קדמית עם חיישן 2 מגהפיקסלים. הטלפון שוקל 162 גרם, ומצוייד בסוללה בהספק של 2,100 מיליאמפר-שעה (כמו ה-S3).

סמסונג לא הודיעה מתי יושק המכשיר, ומה יהיה מחירו. יש לזכור כי אפילו שהמעבד שלו מותאם היטב למערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסתה הנוכחית, מדובר במעבד הדומה לזה של הגלקסי S2 מהשנה שעברה. הדבר אומר כי המכשיר עלול לאבד את הרלוונטיות שלו בכל הקשור לעדכוני תוכנה מהר מאוד, הרבה יותר מהר מה-S3 וה-Note 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully