וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק: בקרוב עם פרסומות וידאו?

דיווח חדש גורס כי פייסבוק תשיק פרסומות וידאו, הן במחשב והן באפליקציות שלה, בתוך מספר חודשים

האם פייסבוק עומדת להשיק פרסומות וידאו? העיתון Ad Age מדווח כי בחצי הראשון של השנה הבאה, עומדת הרשת החברתית הפופולרית בעולם להשיק מוצר פרסום חדש בעמוד עדכוני החדשות של משתמשים – פרסומות וידאו. על פי הדיווח, הפרסומות תכנסנה לכל המאוחר בחודש אפריל.

המקורות של Ad Age גורסים כי פרסומות הוידאו החדשות תכנסנה גם לגרסת הפייסבוק בדפדפן וגם אל אפליקציות פייסבוק במכשירים ניידים. הדיווח אף גורס כי בפייסבוק חושבים להגביל את אורך הפרסומות ל-15 שניות. כמו כן, פרסומות הוידאו תחלנה להתנגן בצורה אוטומטית, אך לא ברור אם גם הסאונד יחל באופן אוטומטי או רק כאשר המשתמש מרחף עם העכבר על הפרסומת. משרדי הפרסום יוכלו להראות את אותה הפרסומת למשתמש עד 3 פעמים במהלך היום.

נכון להיום, מסתמכת פייסבוק על פרסומות טקסט וקידום פוסטים בתשלום. בו בזמן, החברה מתקשה לייצר הכנסות על הפלטפורמות שאינן מחשב אישי, זאת מכיוון ששטח המסך בטלפונים ובטאבלטים לא מאפשר ליצור רכיבי פרסום בצידי התוכן. לפני הנפקתה, טענה פייסבוק כי המעבר של המשתמשים לצריכת תוכן בפייסבוק מטלפונים וטאבלטים מהווה את אחד הסיכונים הגדולים להמשך יצירת ההכנסות.

פרסומות וידאו שתשתלבנה באפליקציות תוכלנה לייצר לפייסבוק שוק פרסום עצום, עם תוכן מוכן - פרסומות טלוויזיוניות ופרסומות וידאו שמוצגות במקומות אחרים ברשת. המפרסמים יוכלו למכור את אתה גם לרשת החברתית הפופולרית, תוך פילוח משמעותי של משתמשים. לא ברור אם אלה יקבלו בברכה פרסומות וידאו בדפי פייסבוק, אך לחברה היסטוריה ארוכה של התעלמות מתלונות כאשר זה מגיע ליצירת הכנסות, תוך שימוש בפופולריות העצומה – יותר ממיליארד משתמשים פעילים – של הרשת החברתית.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully