וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק השיקה את אפליקציית Poke

22.12.2012 / 18:33

פייסבוק השיקה אפליקציית אייפון המאפשרת למשתמשיה להעביר ביניהם תוכן שיימחק תוך מספר שניות

לאחר שהשבוע דווח כי פייסבוק מתכננת להשיק אפליקציה שתתחרה ב-Snapchat, החברה מקיימת ומשיקה את Poke: אפליקציית אייפון (בלבד, בשלב זה) שמשלבת את הפיצ'ר הפייסבוקי הנושן יחד עם הקונספט של אפליקציית הצ'ט המדוברת.

פייסבוק השיקה אמש את האפליקציה למערכת ההפעלה iOS, שמאפשרת למשתמשיה לשלוח אחד לשני (או למספר משתמשים ביחד) poke (סוג של איתות לתשומת לב), תמונה, קטע ווידאו או הודעת טקסט – כאשר בניגוד לצ'ט הרגיל שלה – כאן צריך השולח להגדיר תוך כמה שניות תוכן זה ייעלם למקבל ההודעה – משניה אחת עד לעשר שניות. הצד השני מקבל במכשירו הנייד הודעה קולית האומרת: Poke, פותח את האפליקציה, ואז צריך לשים את אצבעו על המסך למשך הזמן הקצר שהוקצב כדי לראותה (כך מוודאת האפליקציה שהוא לא יצלם את המסך ולא יוכל לשמור את התוכן גם לאחר זמנו הקצוב). לאחר מכן, ההודעה מתפוגגת ולא ניתן לצפות בה שוב. הודעות אפליקציית ה-Poke מתקיימות אך ורק בתוכה, ואין דרך לשלוח אותן או לקבלן בממשק האינטרנטי של פייסבוק או באפליקציות האחרות שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לחלוק מה קורה אתכם בדרך קלת משקל"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי פייסבוק, מטרתה של האפליקציה היא ליצור קשר עם חברים מכל מקום בו נמצאים ולעדכן אותם מה מצבכם. "כך ניתן לחלוק מה קורה אתכם בדרך קלת משקל", מסבירה החברה בפוסט שפרסמה בנושא. דובר פייסבוק התחייב שבניגוד לתוכן ברשת החברתית עצמה, כל ההודעות הנשלחות באפליקציה החדשה נשמרות אצל פייסבוק רק יומיים ואז נמחקות, וזאת במטרה לבדוק תלונות על תוכן פוגעני במידה ואלו מוגשות על ידי משתמשים.

כעת יש גם לשאול מה יעלה בגורלה של Snapchat המצליחה, שנמצאת כרגע בדיוק בסיבוב של גיוס כספים. אוון ספיגל, ממייסדי החברה והמנכ"ל שלה, מסר בקצרה: "ברוכה הבאה, פייסבוק, ברצינות".


עוד בנושא:

- Snapchat: האפליקציה שמשגעת את העולם - ואת פייסבוק
- להורדת האפליקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully