וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מוטורולה וגוגל עובדות על טלפון דגל חדש - X Phone

מיזם חדש של שתי החברות שואף להתחרות באייפון בעזרת טלפון ייחודי הכולל טכנולוגיית זיהוי תנועה

האם מוטורולה וגוגל עובדות על טלפון דגל חדש? דיווח חדש בוול סטריט ג'ורנל גורס שכן. על פי הדיווח, מהנדסי מוטורולה מוביליטי – חטיבת הסלולר של מוטורולה, אשר נרכשה על ידי גוגל אשתקד – עובדים כיום על מיזם ששם הקוד שלו הוא "X Phone", במטרה להתחרות הן באייפון והן במכשירי אנדרואיד אחרים.

על פי הדיווח, במוטורולה מנסים להפוך את ה-X Phone לייחודי ומיוחד. כך, החברה שקלה להשתמש במסך גמיש, רעיון שנתקל בקשיים לטענת הוול סטריט ג'ורנל. כעת, שוקלים בחברה להעשיר את החוויה של הטלפון באמצעות טכנולוגיות של חברת Viewdle אותה רכשה גוגל. זו מתעסקת בזיהוי תנועות.

אם הדיווח נכון, מיזם ה-X-Phone עלול להציב את גוגל בעמדה לא נוחה מול שותפותיה לפיתוח מכשירי אנדרואיד. חברות כמו סמסונג, HTC ו-LG נהנות כיום משותפות בתוכנית נקסוס, במסגרתה גוגל מסתמכת על אחת מהן בכל פעם שהיא רוצה להציג מכשיר דגל לגרסה חדשה של אנדרואיד. כך, כיום נמכר בשוק טלפון נקסוס 4 של LG, טאבלט נקסוס 10 של סמסונג וטאבלט נקסוס 7 של אסוס. אלה אמנם לא מיוצרים על ידי גוגל, אך זו הייתה מעורבת בתכנונם.

אם בחברה יחליטו להיכנס אל תחום החומרה באמצעות מוטורולה מוביליטי, השותפות משכבר הימים תהפוכנה למתחרות ישירות. והתחרות הזו עשויה להוביל לניסיונות מצד גוגל להגביל את הגישה של מתחרותיה אל החידושים במערכת הפעלה אנדרואיד. במקרה שכזה, עשויה סמסונג לוותר על גרסה "רשמית" של אנדרואיד ולשים על מכשיריה גרסה מותאמת, עם חנות יישומים משלה ודפדפן משלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully