וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: נוקיה בונה טאבלט חלונות

דיווח חדש גורס כי נוקיה תציג טאבלט עם Windows RT בתחילת השנה הבאה, תתחרה ישירות ב-Surface של מיקרוסופט

האם נוקיה עומדת להשיק טאבלט עם מערכת ההפעלה חלונות שיתחרה ישירות ב-Surface של שותפתה האסטרטגית מיקרוסופט? דיווח חדש בבלוג הטכנולוגיה TheVerge גורס שכן. על פי הדיווח, בתחילת השנה הבאה תציג נוקיה את הטאבלט שלה, בעל מסך בגודל 10.1 אינץ (זהה לזה של ה-Surface).

הטאבלט, שצפוי לכלול גם קישוריות סלולרית – בניגוד ל-Surface, שמסתפק כיום ב-Wifi בלבד – יכלול חידוש בדמות כיסוי-מקלדת שכולל בתוכו סוללה משנית עבור המכשיר. גם בלי הכיסוי, מתכננים בנוקיה את הסוללה הראשית כך שתספיק ל-10 שעות. בנוסף, צפויה הסוללה לכלול מנגנון הטענה מהירה, אשר מאפשר להטעין את הסוללה עד לחצי גבול הקיבולת שלה בזמן קצר במיוחד.

על פי הדיווח של TheVerge, בשלב ראשון תסתפק נוקיה במערכת ההפעלה Windows RT, שלא תומכת ביישומים הקלאסיים של חלונות כי אם רק ביישומים שנבנו עבור הממשק החדש שמצוי גם ב-Windows 8. בשלב מאוחר יותר, תשקול החברה לייצר גם מכשיר "חלונות 8" עם מעבד אינטל, מה שיאפשר לו להריץ את כל היישומים הסטנדרטיים של חלונות.

מיקרוסופט עצמה צפויה להשיק בתוך מספר שבועות את ה-Surface Pro – גרסת אינטל לטאבלט שהושק בסוף חודש אוקטובר. הטאבלט החדש יעלה 899 דולרים לגרסתו הבסיסית ביותר (בניגוד ל-499 של Surface RT).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully