וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-Windows Phone של סמסונג הגיע לישראל

סמסונג החלה למכור את Ativ S, מכשיר ה-Windows Phone 8 שלה, בישראל, דרך האתר של סמסונג מובייל

סמסונג החלה למכור את ה-Windows Phone שלה בישראל. החברה הודיעה כי היא מתחילה למכור את Ativ S – הטלפון הראשון שלה שמבוסס על מערכת ההפעלה Windows Phone 8, בישראל, החל מהיום. מחירו של המכשיר עומד על 3,499 ¤ בחנות הרשת של סמסונג.

Ativ S הוא טלפון עם מסך בגודל 4.8 אינץ' – גודל זהה למסך של Galaxy S3. למעשה, מדובר באותו המסך, כשגם בשאר המאפיינים מדובר בטלפונים דומים מאוד. הבדל מהותי קיים במעבד – 1.5 גיגההרץ כפול ליבה ב-Ativ S ו-1.4 גיגהרץ בעל ארבע ליבות ב-S3, אך ההבדל הזה נובע בעקבות המפרט שמיקרוסופט בנתה ל-Windows Phone 8 ולא צפוי להשפיע על ביצועי המוצר לרעה.

מעבר לכך, מדובר במכשיר שדומה מאוד ל-S3 גם במראהו החיצוני. השינוי הגדול ביותר הוא במערכת ההפעלה. Windows Phone 8, שהושקה לפני כחודש וחצי, היא הגרסה הרביעית למערכת ההפעלה הסלולרית הנוכחית של מיקרוסופט, והראשונה שתומכת בשפה העברית בצורה מלאה. ה-Ativ S הוא הטלפון השני עמה שמגיע לישראל, לאחר שלפני מספר שבועות הגיע לארץ 8X של חברת HTC.

בביקורת של וואלה! TECH על Windows Phone 8 נכתב כי המערכת עדיין לא מוכנה לשימוש. הדבר נובע הן ממחסור באפליקציות, והן מבאגים והיעדר יכולות שנחשבות כיום לבסיסיות במערכות הפעלה אחרות. בו בזמן, אין אלא לשבח את ההחלטות העיצוביות של מיקרוסופט, והכיוון החדש אליו הלכה עם ממשק שמבוסס על משבצות "חיות", שהינן גם צלמיות שמכניסות אתכם אל תוך היישום וגם מקורות מידע ששואבות תוכן מתוך האפליקציות ומציגות אותו במסך הראשי.

לרכישת המכשיר

עוד בנושא:

ביקורת: Windows Phone 8

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully