וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG מציגה: מסך ענק ברזולוציה גבוהה במיוחד

LG השיקה בישראל את מסך הדגל שלה, שגודלו 84 אינץ' ותומך ברזולוציה גבוהה במיוחד. המחיר: 84,000 ש"ח

LG מציגה בישראל את אחד ממסכי הדגל שלה, בגודל 84 אינץ', שמחירו עומד על 84 אלף שקלים. באירוע שנערך היום (ד') חשפה החברה את המסך, ונציגיה אף סיפרו על תוכניות עתידיות בתחום התוכן המקומי שיגיע למסכי LG בתקופה הקרובה.

ייחודו של המסך הוא ברזולוציה המקסימלית אליה הוא מגיע – 4K, פי ארבע מזו של מסכי Full HD הנמכרים כיום. היכולת של המסך להציג רזולוציה של 3840x2160 נקודות מאפשרת להציג הרבה יותר פרטים מאשר במסכים הרגילים, כאשר התוכן שמתנגן על המסך תומך בכך. יש לציין כי למרות שמספר סרטים מהשנים האחרונות צולמו כך, טרם הגיעו לשוק נגני 4K וסרטים מסחריים בהוצאות 4K. כיום, מרבית התכנים באיכות הזו ניתן למצוא דווקא ביוטיוב, שמאפשר לאנשים להעלות חומרים באיכות הזו לשרתיו.

ב-LG גורסים כי כבר בעוד מספר חודשים, יגיע לארץ נגן בלו-ריי שתומך בתלקיטורי 4K, אך יש לציין כי רק במהלך השנה הבאה נתחיל לראות את מהדורות הסרטים הראשונות בגרסה הזו. תכנים טלוויזיוניים צפויים להתחיל להיות משודרים באיכות הזו רק ב-2014-2015, ויידרשו מספר שנים עד אשר זמינות התכנים תהיה גבוהה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רזולוציה של 3840x2160 מספיקה לכם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בו בזמן, המסך החדש מסוגל להתמודד היטב גם עם תכני Full HD סטנדרטיים, באמצעות מעבד מובנה. כמו כן, המעבד מאפשר המרת תכני דו מימד לתלת מימד. מלבדו, ישנן בתוך המסך הטכנולוגיות הסטנדרטיות שקיימות במכשירי דגל כיום, מחנות אפליקציות ועד תמיכה בחיבור טלפון סלולרי אל המסך.

ומה באשר לתכנים מקומיים? ב-LG עובדים, לטענתם, עם גוף תקשורת מקומי גדול שצפוי להביא את היצע התכנים שלו אל המסכים. בו בזמן, בחברה לא אומרים מתי זה יקרה, ולא מוכנים לנקוב בשם הגוף עמו עובדים.

  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully