וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסקוור משנה את מדיניות הפרטיות: תציג שמות מלאים

30.12.2012 / 17:07

הרשת החברתית מבוססת המיקום פורסקוור תחל להציג את השמות המלאים של משתמשיה במקום רק את שמם הפרטי

הרשת החברתית מבוססת המיקום פורסקוור שלחה הודעה למשתמשיה בנוגע לשינוי מדיניות הפרטיות שלה, שייחל ב-28 בינואר 2013. בניגוד למצב הנוכחי בו תצוגת משתמשים שעשו פעולת check in נעשית באמצעות שמם הפרטי והאות הראשונה של שם המשפחה שלהם - במצב החדש יופיע השם המלא. לדברי פורסקוור, המהלך נועד כדי לאפשר תצוגה מבלבלת פחות וכדי לאפשר לעסקים לראות יותר מבקרים שלהם.

"בגרסאות המקוריות של פורסקוור היה הגיון לתצוגה הקודמת. אבל בכל יום אנו מקבלים הודעות מייל בהן נכתב שעכשיו זה מבלבל. לכן, עם השינוי הזה, שמות מלאות יוצגו לציבור", מסבירה החברה בהודעתה.

המשמעות היא שכעת כאשר נכנס משתמש לעמוד פורסקוור של מקום מסוים, הוא יחזה ברשימת שמות מלאים של אלו שעשו בו צ'ק אין. למשתמשים להם נראית השיטה החדשה חושפנית מדי, מזכירה פורסקוור שניתן לשנות אם השם המופיע באפליקציה, וכך למעשה לא להיחשף שמית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תתחילו להיפרד מהתצוגה הסמי-אנונימית הנוכחית/מערכת וואלה!, צילום מסך

השינוי המרכזי השני שתעשה החברה, למען בלי עסקים, הוא לאפשר להם לראות רשימת צ'ק-אינס אחרונים שתהיה ארוכה יותר מזו הקיימת - המציגה להם את הכניסות של השלוש השעות האחרונות בלבד. החברה לא פירטה את מספר השעות החדש. גם למקרה זה יש לפורסקוור הצעה למשתמשים שהשינוי חודרני מדי לטעמם: אפשרות חסימת בעלי המקום מלראות את הצ'ק אין שעשו. אפשרות זו תהיה זמינה בעמוד הגדרות הפרטיות, תחת Location information.

יחד עם ההודעה על השינוי, פרסמה החברה מסמך הסבר על פרטיות בשירות.

  • עוד באותו נושא:
  • פורסקוור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully