וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרופון נגד הנשק האמריקאי: מסירה עסקאות נשק

22.1.2013 / 12:36

בעקבות הטבח בקונטיקט החליטה גרופון להסיר מהאתר האמריקאי שלה עסקאות הקשורות בנשק בכל צורה שהיא

נשיא ארצות הברית ברק אובמה התחיל בניסיון לגמול את ארצו מתחביב הנשק ההרסני שלה, אך אתר הקופונים גרופון מקדים אותו וכבר נוקט בצעדים בשטח. הסניף האמריקאי (והראשי) של גרופון ביטל, לפחות זמנית, את כל המכירות שלו הקשורות לנשק במדינה. זאת לאחר הטבח בקונטיקט בחודש שעבר, בו נרצחו עשרות ילדים קטנים על ידי אדם לנזה בן ה-20.

"כל המכירות הקיימות והמתוכננות הקשורות לנשק בגרופון צפון אמריקה, כולל מטווחים, נשק שניתן לשאת בהסתרה ויריות דיסקוס הושמו בהקפאה, בזמן שאנו בודקים את הסטנדרטים הפנימיים של המלאי שאנו מציגים באתר", מסר דובר גרופון ל-Daily Finance, שסיפר על הפרשה. לדברי החברה, הצעד מגיע בעקבות תגובות של צרכנים וסוחרים.

מייקל קרגיל, בעלים של חנות נשק בטקסס, סיפר שהעסקה שהעלה לאתר - הכוללת קורס אימון ירי - בוטלה, ונציג של גרופון אמר לו כי מדובר בהחלטה של מנכ"ל החברה. זאת למרות שנרשמו לעסקה 600 אנשים. "נציג החברה אמר לי שהמנכ"ל החליט שהיא לא תציג יותר עסקאות הקשורות בנשק", אמר קרגיל, שכעת קורא לחרם על גרופון. "המסר שהם שולחים הוא: אנחנו לא רוצים לתמוך באזרחים שומרי חוק, כולל כאלו שמשקיעים את זמנם בלמידה של התנהגות בטוחה עם נשק. אני קורא לכל קהילת התמיכה בתיקון השני לחוקה להחרים את גרופון", אמר, וסיפר שקיבל כבר מאה הודעות אי-מייל התומכות בצעדו.

  • עוד באותו נושא:
  • גרופון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully