וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל יוצרת את הדור הבא של הוויי-פיי?

גוגל ביקשה אישור להקמת "שירות רדיו נסיוני" בקמפוס שלה בקליפורניה. האם מדובר בניסוי אינטרנט אלחוטי מהיר במיוחד?

גוגל רוצה לבנות רשת אלחוטית נסיונית בקמפוס הראשי שלה, אך לא מוכנה עדיין לחשוף למה. בלוג Digits של הוול סטריט ג'ורנל מדווח כי החברה ביקשה מרשות התקשורת הפדרלית בארצות הברית אישור להקמת "שירות רדיו נסיוני" ברדיוס של שני קילומטרים מהקמפוס שלה במאונטיין וויו, קליפורניה. הבניין הראשון בו מבקשת גוגל להקים את הרשת הוא הבניין בו יושבת קבוצת Google Fiber - זו שהביאה אינטרנט מהיר (1 גיגהביט) בכבלים אופטיים לקנזס סיטי אשתקד.

בגוגל, כאמור, לא אומרים למה הרשת מוקמת, כשדוברת החברה הגיבה ל-Digits באמרה רק כי "החברה מתנסה בדברים חדשים כל הזמן. אך יש המעריכים כי מדובר בניסוי עם יצירת דור הבא של רשת אלחוטית ציבורית, כזו שתאפשר להתחבר לאינטרנט אלחוטי במהירויות גבוהות הרבה יותר ממה שקיים היום. כבר היום, יש לציין, מתחזקת גוגל רשת אלחוטית חינמית בכל רחבי העיר מאונטן וויו, ורשת נוספת בשכונת צ'לסי בניו יורק.

יצויין כי בבקשתה של גוגל, מוגדר טווח התדרים של הרשת האלחוטית כ-2524-2625 מגההרץ - טווח שאינו תואם את רשתות ה-Wifi הקיימות, ואינו נתמך על ידי מרבית המכשירים הקיימים בשוק כיום. עיקר הפריסה של רשתות בטווחים האלה מתבצעת כעת ביפן, ברזיל, וסין, אך גם שם מדובר בפריסה ראשונית, ללא תמיכה נרחבת של מוצרי קצה.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully