וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בטוויטר: קטעי וידאו בציוצים

24.1.2013 / 12:18

טוויטר עומדת להשיק שירות בשם Vine אותו רכשה, המאפשר לשלב בציוצים קטעי וידאו קצרים באורך שש שניות

טוויטר עומדת לאפשר בקרוב למשתמשיה להכניס לציוצים שלהם גם קטעי וידאו קצרים באורך של שש שניות - זאת בעזרת שירות בשם Vine, אותו רכשה באוקטובר 2012. מנכ"ל החברה דיק קוסטולו צייץ אמש סרטון קצרצר בעזרת השירות הנרכש - דבר שהביא לסברה שהוא נמצא על סף השקה - ייתכן שממש בימים הקרובים.

לפי דיווחים - Vine לא תשולב כפיצ'ר מובנה בטוויטר, אלא תוצע כאפליקציה נפרדת המאפשרת לצלם דרכה את קטעי הווידאו ומשם להעלות אותם לטוויטר. זאת בדומה, למשל, לאפליקציות רשמיות אך נפרדות של פייסבוק - דוגמת אפליקציית המצלמה שלה, או לאפליקציות צד שלישי המאפשרות להעלות תכנים לשירות מבחוץ - דוגמת אינסטגרם. למרות שהאינטגרציה אינה מוחלטת - סרטוני הווידאו של Vine יוצגו בצורה מוטמעת בתוך הציוץ ולא יצריכו לחיצה על לינק שייפתח אותם בחלון חיצוני - כפי שקורה, למשל, באינסטגרם, שהתמונות ממנה מופיעות בטוויטר כלינק החוצה.

Vine הייתה חברת סטארט-אפ קטנה מניו-יורק, שנפתחתה ביוני 2012 והעסיקה רק שלושה אנשים. היא לא השיקה את המוצר שלה, ונקנתה על ידי טוויטר רק ארבעה חודשים לאחר מכן. עד היום מופיע באתר הרשמי של השירות רק דף נחיתה עם ההבטחה "הדרך הטובה ביותר לראות ולשתף את החיים בתנועה. בקרוב".

הציוץ של מנכ"ל טוויטר בעזרת Vine

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר
  • Vine

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully