וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Hushed: לקבל מספר טלפון חד פעמי

24.1.2013 / 15:49

שורה של אפליקציות חדשות מציעות מספרי טלפון חד פעמיים לזמן קצר. אחת מהן זמינה להורדה גם בישראל

גל חדש של אפליקציות סלולריות מציע למשתמשים לקבל מספרי טלפון חד פעמיים - המאפשרים פרטיות ודיסקרטיות. אחת מהן - Hushed לאנדרואיד (גרסה לאייפון צפויה בקרוב) - זמינה בארבעים מדינות ברחבי העולם, כולל בישראל.

Hushed מאפשרת למשתמשיה לרכוש מספרי טלפונים זמניים למשך שבוע, חודש או 90 יום. כל מספר מאפשר קבלת שיחות וחיוג החוצה, שליחת וקבלת SMS וכן תא קולי. העלות מתחילה ב-1.99 דולר לחודש. אפליקציה נוספת עם אותם המאפיינים היא Burner. יוצריה טוענים שהיא "מושלמת עבור דייטים, חיפוש עבודה, פרויקטים קצרי טווח, לוחות קניה ומכירה ומדיה חברתית" - מקומות בהם המשתמש לעתים נדרש לתת מספר טלפון אך לא מעוניין לתת את מספרו האישי. שימוש נוסף הוא למטיילים - שייתכן וירצו מספר מקומי במדינה אליה הם מגיעים. בניגוד ל-Hushed, אפליקציית Burner זמינה רק בארצות הברית.

אפליקציה אחרת - SendHub - מציעה שירות דומה, אך מכוונת יותר לשוק העסקי ולגישה שמשתרשת בו לאחרונה - לאפשר לעובדים להשתמש במכשירים הטכנולוגיים הפרטיים שלהם לצרכי עבודה. כך יכול עובד להשתמש באייפון או באנדרואיד האישי שלו - אך לשים עליו מספר נוסף שישמש כ"טלפון עבודה" נפרד, ממנו יוכל להיפטר כאשר יעזוב את החברה.

רוב אפליקציות הז'אנר הזה משתמשות בתקשורת הסלולרית של המכשיר עליו הן מותקנות, ודקות השיחה נצרכות מהחשבון של הלקוח אצל ספקית הסלולר שלו (זאת בניגוד לאפליקציות שיחות על תקשורת אינטרנט נוסח סקייפ, וייבר וכדומה). SendHub, בניגוד למתחרותיה, מאפשרת גם תקשורת על גבי הרשת.

  • עוד באותו נושא:
  • hushed

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully