וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט השיקה את אופיס 2013

29.1.2013 / 21:45

מיקרוסופט הוציאה לשוק את הגרסאות החדשות של אופיס – האחת במבנה הקלאסי והשנייה כשירות בדמי מנוי שנתיים.

מיקרוסופט משיקה את אופיס 2013, ומביאה את אופיס 365 לציבור הרחב. החברה השיקה הערב (ג') את הגרסאות החדשות לערכת התוכנות המשרדיות שלה – האחת במבנה קלאסי של יישום, ואילו השנייה היא שירות בדמי מנוי שנתיים.

שתי הגרסאות החדשות של אופיס כוללות תמיכה מורחבת בשירותי ענן, ובראשם ה-Skydrive של מיקרוסופט – שטח אחסון מקוון שזמין לגישה הן ממחשבים והן מטאבלטים או טלפונים שמחוברים לאינטרנט. מעבר לכך, מותאמים היישומים החדשים יותר מבעבר למסכי מגע, זאת ללא שינוי משמעותי בממשק שלהם.

החידוש הגדול בהצעה של מיקרוסופט הוא לוותר על גרסת האופיס הרגילה, שמחירה מתחיל ב-529 ¤ לגרסה הביתית ומטפס ל-1,499 ¤ עבור גרסת ה-Professional, ולעבור לשירות ענן ששמו Office 365 Home Premium. ב-37.99 ¤ בחודש, או 379.99 ¤ בשנה, תוכלו להתקין את יישומי אופיס בצורה חוקית על חמישה מחשבים, תקבלו תוספת של 20 גיגהבייטים לשטח אחסון סקיידרייב ו-60 דקות שיחה בסקייפ מדי חודש.

דבר נוסף שיקבלו משתמשי Office365 הוא היכולת "להזרים" את יישומי האופיס לכל מחשב. לוחצים על צלמית היישום, והוא מופץ בצורה מיידית דרך רשת האינטרנט, יחד עם כל ההגדרות שלכם ובלי התלות בגרסאות אופיס שכבר קיימות על אותו המחשב. סוגרים את היישום, והגרסה נעלמת מהמחשב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully