וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסוס משיקה את ה-Padfone 2 בישראל

Padfone 2 - טלפון סלולרי חדש של חברת אסוס עם תחנת עגינה דמויית טאבלט, מגיע לישראל

אסוס משיקה בישראל את ה-Padfone 2 – טלפון סלולרי עם תחנת עגינה דמויית טאבלט. בדומה ל-Atrix של מוטורולה, יצרה אסוס עבור הטלפון תחנת עגינה שמורכבת ממסך, סוללה ורמקולים (ללא כוח עיבוד משלה), אשר מסוגלת לשאוב את התכנים מהטלפון כשזה מחובר אליה ולהציגם על המסך הגדול שלה, 10.1 אינץ' גודלו.

הטלפון עצמו הוא מכשיר עם מעבד ארבע ליבות במהירות 1.5 גיגההרץ ממשפחת Krait, מסך בגודל 4.7 אינץ' ומצלמת 13 מגהפיקסל. מכיוון שהמכשיר שוקל 133 גרם (משקל זהה לזה של ה-Galaxy S3, כשגם גודל המסך זהה), ומשקלה של תחנת העגינה עומד על 514 גרם, יחד השניים שוקלים רק 649 גרם – משקל דומה לזה של אייפד מהדור האחרון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

באסוס טוענים כי ללא החיבור לתחנת העגינה מספק המכשיר עד 16 שעות דיבור ו-13 שעות גלישה, כשחיבורו לתחנת העגינה מאפשר להשתמש במכשיר עד 36 שעות ברצף. מעבר לכך, יקבלו הרוכשים 50 גיגהבייט של שטח אחסון בשירות הענן של אסוס למשך שנתיים, ואחריות בינלאומית עם שירות עד בית הלקוח לשנה.

Padfone 2 עם 32 גיגהבייטים של שטח אחסון יעלה בישראל החל מ-3,090 ¤, כשגרסה עם תחנת העגינה תעלה 4,390 ¤. אם תרצו 64 גיגהבייטים של שטח אחסון מובנה, המחירים לעלו ל-3,390 ו-4,690, בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully