וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערה?": גרסת הפייסבוק

עידו קינן

30.1.2013 / 15:12

אפליקציית פייסבוק חדשה נועדה לעזור לכם לגלות מי מחברי הפייסבוק שלכם רוצה אתכם במיטה

אפליקצית הפייסבוק בעלת השם הגס "Bang With Friends" ("תקע את החברים שלך") מסייעת למשתמשיה למצוא פרטנרים לסקס מבין חברי הפייסבוק שלהם מבלי לחשוף את העובדה שהם מחפשים. עם זאת פירצת פרטיות באפליקציה מאפשרת לכל משתמש פייסבוק לדעת מי מחבריו כבר משתמש בה, גם בלי להתקין אותה. האפליקציה הושקה לפני שבוע והותקנה כבר אצל 20 אלף משתמשים.

שיטת הפעולה פשוטה: מתקינים את האפליקציה, מקבלים רשימת חברים בני המין השני וכאלו שלא ציינו מין ומקליקים על כפתור Down to Bang ("בעניין להזדיין") מתחת לתמונות הפרטנרים הנבחרים. אלו לא יקבלו חיווי על כך. רק אם שני משתמשים התקינו את האפליקציה וסימנו זה את זה, תישלח לשניהם הודעה שיש מצב.

מלבד השם הבוטה, הוראות השימוש של האפליקציה מלוות במדריך מאויר ללבישת קונדום, והלוגו שלה הוא גבר ואישה בתנוחת דוגי. הכל מריח משעתיים של עבודה על וודקה ורדבול, וזה בדיוק איך ששלושת הגברים בני העשרים ומשהו, ששומרים על אנונימיות, יצרו אותה. האפליקציה בנויה, משום מה, רק להטרוסקסואלים, והיוצרים סיפרו לאתר Mashable שהם עובדים על תמיכה לחד-מיניים. כי לחשוב מראש שיש סקס אחר זה מורכב מדי בשביל מפתחי אפליקציית זיונים שיכורים, כנראה. בנוסף, עובדים שם על אפליקציה לאייפון.

ויש גם פרצה

"סקס הוא דבר כל כך מביך לדון בו בחברה שלנו, וזה לא צריך להיות ככה", אמר אחד היוצרים בראיון לדיילי ביסט. "הפילוסופיה שלנו היא שסקס לא צריך להיות טאבו. אנחנו צריכים להיות יכולים להגיד 'באנג' ו'פאק' באתר שלנו כי ככה אנחנו מדברים בחיים האמיתיים". מעניין שהפילוסופיה הזאת לא הובילה אותם למחשבה שאפשר פשוט להגיד למישהו או למישהו "היי, בוא/י נעשה מין", במקום לסמן אותם באנונימיות מבוהלת.

פירצת הפרטיות באפליקציה נחשפה על ידי אתר באזפיד. כאשר משתמש מנסה להפעיל את האפליקציה, מוצגת במסך האישור רשימה של חברי הפייסבוק שלו אשר כבר התקינו אותה. כך ניתן לדעת שהם מחפשים סקס מזדמן עוד לפני שסימן אותם והם סימנו אותו בחזרה, ולפני שבכלל התקין את האפליקציה.


לאתר האפליקציה

  • עוד באותו נושא:
  • bang with friends

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully