וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקרים חשפו רבע מיליון חשבונות משתמשי טוויטר

2.2.2013 / 12:54

האקרים שמו יד על פרטיהם של כרבע מיליון חשבונות טוויטר, כך הודיעה רשמית החברה. "זו לא עבודה של חובבנים"

פרטי ההתחברות של רבע מיליון חשבונות טוויטר נחשפו להאקרים, כך מסרה אתמול (ו') החברה רשמית. בפוסט שפרסמה בנושא כתבה טוויטר שהיא שמה לב לדפוסי פעילות חשודה ושבדיקה שערכה העלתה את החשד שפרטים כשמות משתמש, סיסמאות וכתובות אי-מייל נחשפו ב"התקפה מתוחכמת" של האקרים לא מזוהים. החברה הדגישה שהסיסמאות שנחשפו היו מוצפנות, ולכן סביר להניח שהן לא ברות שימוש. עם זאת, כצעד אבטחה איפסה החברה את סיסמאות כל החשבונות הללו.

"בבדיקה עלינו על התקפה אחת בעיצומה - וחסמנו אותה מיד. ההתקפה לא הייתה עבודה של חובבנים, ואנו לא מאמינים שמדובר בתקרית בודדת", כתב בפוסט בוב לורד, אחראי הבטיחות בטוויטר. בחברה חושדים שהפריצה התאפשרה דרך פרצת אבטחה בג'אווה, וממליצים למשתמשיה לחסוף את תוספי הג'אווה בדפדפנים - שכן אלו ידועים כבעלי אבטחה לא מספקת. בטוויטר ממליצים למשתמשים להשתמש בסיסמאות חזקות במיוחד, הכוללות לפחות 10 תווים.

ההתקפה על טוויטר מגיעה בצל מספר התקפות האקרים שנעשו לאחרונה על גופי תקשורת, דוגמת הניו-יורק טיימס והוול סטריט ז'ורנל. אחת ההשערות היא כי התקפות אלו נעשו ביוזמת ממשלת סין. נכון לעכשיו לא נחשף קשר כזה גם לגבי ההתקפה על טוויטר, ובחברה מקווים שגילוי ההתקפה היה מהיר מספיק כדי לחסום נזק אפשרי מניצול לרעה של הפרטים שנחשפו.


עוד בנושא:

- האקרים סינים פרצו לניו-יורק טיימס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully