וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסטגרם הגיעה לרשת

6.2.2013 / 10:26

אפליקציית התמונות השלימה את פיתוח גרסת הרשת שלה, וכעת ניתן לגשת לפרופילים בקלות דרך הדפדפן

אינסטגרם משלימה את הגעתה לרשת. שלושה חודשים לאחר שהחל שירות הצילום מבית פייסבוק להציג את פיד התמונות של משתמשיו גם בעזרת דפדפן ולא רק דרך האפליקציה הסלולרית - הודיעה אמש החברה שהפרויקט הושלם, וכעת יכולים כל המשתמשים לגשת לכל פונקציות הצפייה בפיד דרך הרשת.

גרסת הדפדפן של אינסטגרם מזכירה מאוד את מראה פרופיל החברה האם - פייסבוק. מי שנכנס לכתובת instagram.com/username (ה-username מייצג את שם המשתמש הספציפי) מגלה תמונת רקע רחבה (המורכבת ממספר תמונות מתחלפות מהפיד של המשתמש), את תמונת הפרופיל שלו מתחתיה מצד שמאל, בוקסה עם פירוט מספר התמונות, העוקבים והנעקבים, ומתחת לכל זה: גלריית התמונות שצולמו. לחיצה על כל אחת מהן פותחת אותה על המסך בפירוט הכולל את מספר הלייקים שקיבלה (ואת זהות נותניהם), התגובות אליה ויכולת להגיב עליה בעצמך. לחיצה כזאת אף פותחת את התמונה בלינק משלה - אותו ניתן להעתיק ולשתף בקלות ברשתות החברתיות.

מי שכבר הזין את פרטי המשתמש שלו באתר ולאחר מכן נכנס לכתובת instagram.com ללא תוספת שם משתמש - מקבל בה את פיד תמונות החברים שלו, ממש כפי שקורה כאשר הוא נכנס לאפליקציית אינסטגרם בסמארטפון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזכיר מאוד את המראה של פייסבוק. אינסטגרם ברשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אינסטגרם בבסיסה עוסקת בצילום תמונות תוך כדי תנועה. אך כדי להפוך אותה לזמינה יותר לקהילה הגדלה שלנו, התחלנו בסוף השנה שעברה להרחיבה לרשת ונתנו את האפשרות לראות פרופילים מאתר instagram.com", כתב מייסד אינסטגרם קווין סיסטרום בפוסט הרשמי של החברה בנושא. "אנו מאמינים שצריכה להיות לכם גישה לאינסטגרם במגוון של מכשירים שונים, כל אחד שנוח לכם באותו הרגע - כולל המחשב השולחני שלכם ומחשב הלוח. אנו לא מספקים את האפשרות להעלות תמונות מהרשת לאינסטגרם, מכיוון שאינסטגרם עוסקת בצילום תמונות תוך כדי תנועה, בעולם האמיתי, בזמן אמת. מצד שני - אינסטגרם לרשת ממוקדת בהפיכת חוויית הגלישה למהירה, פשוטה ומהנה".


עוד בנושא:

- אינסטגרם מתרחבת לרשת

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully