וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה בפייסבוק פגעה באתרים החשובים בעולם

8.2.2013 / 17:54

משתמשי אתרים שונים הופתעו כשהועברו לדף שגיאה של פייסבוק. הסיבה, ככל הנראה: תקלה בפייסבוק קונקט

תקלה חמורה בפייסבוק חסמה אמש (ה') חלק ניכר מהתנועה בכמה מהאתרים החשובים ביותר בארצות הברית. אתרים כיאהו, NBC, CNN, ניו-יורק טיימס וכל אלו המשתמשים בשירות ה-Facebook Connect (המאפשר למשתמשים ליצור חשבון באתר בעזרת פרטי חשבון הפייסבוק שלהם) שלחו את אלו שהגיעו אליהם בזמן שהם במצב מחובר (Logged in) לפייסבוק - לעמוד תקלה בתוך הרשת החברתית. התקלה 'עלתה' לאתרים אלו במיליוני דפים נצפים שהופסדו.

"כאשר לוחצים על כפתור ה-OK הכחול, נלקחים למסך ריק. אם לוחצים על 'אחורה' בדפדפן, מקבלים בחזרה את העמוד בו מעוניינים - אבל רק עד שהבעיה חוזרת, ופייסבוק שוב לוקחת אתכם כבני ערובה", נכתב ב-All Things Digital, שגם העלו תיעוד וידאו של התקלה:

לדברי פייסבוק, הסיבה לתקלה היא באג שהפנה משתמשים המחוברים לפייסבוק מהאתר אליו נכנסו אל אתר פייסבוק. התקלה אותרה ותוקנה תוך כחצי שעה. ישנן הערכות כי מקור התקלה הוא בחלק האחראי על אותנטיקציית פרטי ההתחברות לפייסבוק. "לזמן קצר היה באג שהפנה אנשים המחוברים לפייסבוק מאתרי צד שלישי אל facebook.com. הנושא טופל במהירות, והתחברות עם פייסבוק עכשיו עובדת כרגיל", נאמר בהודעת החברה הרשמית.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully