וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק שוקלת להכניס פרסומות וידאו

17.2.2013 / 11:35

האם בקרוב כאשר תכנסו לפייסבוק יקפצו עליכם פרסומות המנגנות אוטומטית? בכיר בחברה כלל אינו פוסל זאת

האם פייסבוק תכניס פרסומות וידאו? סמנכ"ל השיווק ופיתוח עסקי של החברה דייויד פישר כלל לא שולל זאת. בנאום שנשא פישר בוועידה על עתיד התקשורת שהתקיימה באוניברסיטת סטנפורד, אמר כי פרסומות טלוויזיה שמנגנות אוטומטית (כלומר כאלו שאין צורך ללחוץ על כפתור כדי להפעילן) אולי מסיחות את הדעת, אך הוא מאמין שלפייסבוק יש דרכים בהן היא יכולה לעשות זאת. "ישנן דרכים שיכולות להיות הרסניות ומסיחות דעת לחוויית המשתמש, אך ישנן דרכים שיכולות לאזן את חוויית המשתמש עם חוויית המפרסם. עדיין לא הוצאנו מוצר כזה מכיוון שטרם מצאנו אחד שנוח לנו איתו. אך אם נוכל - נעשה זאת", אמר.

בנאומו בוועידה ציין פישר שפרסומות וידאו כבר קיימות ברשת החברתית - עסקים יכולים לשים אותם בדפיהם - ואז לשלם לחברה כדי שאלו יוצגו בפיד של יותר משתמשים (אם כי במצב זה יש ללחוץ על כפתור Play כדי לנגנן). הוא סיפר כי עסקים מבקשים מהחברה בעקביות פיצ'רים חדשים שיתנו יותר תשומת לב לסרטונים שלהם. עוד אמר כי הוא מאמין שיוטיוב נעה בכיוון הנכון בכך שנתנה יותר שליטה בידי המשתמשים, עם פיצ'ר ה-TrueView שלה" (מערכת פרסומות הנותנת למשתמש אפשרות לדלג עליהן לאחר חמש שנים, וגובה תשלום מהמפרסם רק במידה והפרסומת נוגנה גם לאחר שניות אלו).

כבר בדצמבר 2012 דווח כי פייסבוק מתכננת להשיק שירות פרסומות וידאו חדש, ושתאריך ההשקה המתוכנן הוא אפריל 2013. לפי אותו דיווח, של אתר AdAge, פייסבוק שואפת לפרסומות של 15 שניות, שינגנו אוטומטית, ודנה בשאלה אם יש לנגן גם את סאונד הפרסומות באופן אוטומטי, ללא הסכמת המשתמש.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully