וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל פלוס נפלה - אף אחד לא שם לב

17.2.2013 / 12:23

הרשת החברתית של גוגל הושבתה למשך כמה שעות, אך נדמה שזה לא הפריע לאיש. עכשיו בעיקר צוחקים על חוסר האיכפתיות

בסוף השבוע האחרון חוותה אחת הרשתות החברתיות הגדולות בעולם נפילה - אך כמעט אף אחד לא שם לב. גוגל פלוס, הרשת החברתית מבית גוגל - שמנסה להתחרות בפייסבוק - חוותה נפילה למשך כמה שעות ביום שישי בבוקר, במסגרתה לא ניתן היה לגשת לאתר בתוך ארצות הברית. לא רק שזה לא עניין אנשים רבים, אתרי הטכנולוגיה האמריקאים מתחרים מי ילעג לה יותר כעת.

"הרשת החברתית שגדלה כביכול הכי מהר בהיסטוריה, וככל הנראה השנייה בגודלה בעולם, חווה נפילה - ושום דבר מזה לא מגיע לכותרות. המקום בו נשיא ארצות הברית הסתובב נופל - אבל למשתמשי טוויטר יש רק בדיחות על זה, ולא שאלות מודאגות", נכתב בטק קראנץ'. בבלוג הטכנולוגי גם מסבירים: "זו הבעיה עם התפיסה סביב גוגל פלוס: היא שני דברים - אתר שנתפס כאנטי-פייסבוק ולאף אחד לא איכפת ממנו, וגם חלק מהפלטפורמה של גוגל שמוטמע עמוקות. האתר יכול לנופף בנתונים כ'יותר מ-500 מיליון איש שדרגו', אך הוא מובדל מפייסבוק מבחינת ביקורים. הוא כלל לא אתר יעד (אתר שנכנסים אליו בכוונה - א.ל.)".

אם רשת חברתית נופלת ברשת ואף אחד לא נמצא בה - האם היא בכלל נפלה?", שאלו ב-Gizmodo. וב-engadget הוסיפו: "אנחנו יודעים, אנחנו יודעים. ניסיתם להמשיך עם חיי הרשת החברתיים שלכם הבוקר - אבל אי אפשר למצוא את גוגל פלוס".

בתגובה לשאלות מצד התקשורת מסרה גוגל שהרשת החברתית אכן חוותה קשיים טכניים, במסגרתם גם שירות הדואר ג'ימייל לא תפקד כשורה. "אנו מתנצלים על אי-הנוחות ומודים על סבלנותכם ותמיכתכם המתמשכת", נמסר מגוגל.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully