וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HTC הכריזה על סמארטפון הדגל החדש שלה: New HTC One

19.2.2013 / 20:12

חברת הסלולר הטאייוונית תשיק בחודש הבא מכשיר עם מסך 4.7 אינץ' ומפרט חומרה מרשים, לצד שכבת תוכנה מושקעת

חברת הסלולר הטאייוונית HTC הכריזה היום על הדור הבא של סמארטפון הדגל שלה: HTC One החדש. הטלפון ההחדש בנוי כ-Unibody (בניה בחתיכה אחת) מאלומיניום, וכולל מסך קשיח ומוגן (גורילה גלאס 2) בגודל 4.7 אינץ', עם תצוגת Super LCD 3 ברזולוציה גבוהה של 1080p. מעבד המכשיר הוא חזק ומהיר במיוחד: מעבד Snapdragon 600 מרובע ליבות של קוואלקום, המגיע למהירות של 1.7 ג'יגה-הרץ, וכדי לתמוך בו יש סוללה חזקה של 2,300mAh . למכשיר זיכרון של שני ג'יגה. גודלו של המכשיר הוא 6 אינץ' ומשקלו הוא 143 גרם. הוא מותאם לפעולה ברשתות הדור הרביעי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסך בגודל 4.7 אינץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

מצלמת ה-One החדש פותחה עצמאית על ידי HTC וכוללת חיישן עם פיקסלים מוגדלים שמסוגל לספוג כפי 3 יותר אור ממצלמות 8 פיקסל סטנדרטיות של סמארטפונים - טכנולוגיה אותה מכנה החברה "אולטרה-פיקסלס". לדברי HTC, מצלמה זו מסוגלת לספק תוצאות טובות בהרבה בתנאי תאורה נמוכה. במכשיר כלול גם מייצב תמונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצלמה מתקדמת במיוחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדומה לסמסונג, שבהשקת הגלקסי S3 שלה שמה את הדגש על שכבת התוכנה שהיא הוסיפה למערכת ההפעלה אנדרואיד (המגיעה כאן בגרסתה האחרונה - "ג'לי בין"), גם HTC הפעם מבליטה את הפיצ'רים שהיא הוסיפה למכשיר - ה-Sense 5. שכבה זו מספקת ממשק משתמש חדש בשם BlinkFeed - שמרכז חדשות, מידע ותוכן מהרשתות החברתיות - היישר למסך הבית של המשתמש. החברה מגדירה אותו "סטרים חי אחד של מידע אישי רלוונטי, שמייתר את הצורך להשתמש באפליקציות נפרדות".

בהקשר לצילום, הציגה HTC את HTC Zoe: יכולת לתפוס חמישה פריימים עוד לפני הלחיצה על כפתור הצילום, ועוד 15 פריימים לאחר מכן - דבר המספק סט של 20 תמונות מהן ניתן לבחור את הטובה ביותר. יכולת זו גם מאפשרת לייצר אנימציית Stop Motion. המצלמה גם מסוגלת לצילום פנורמי, ולצילום קבצי וידאו ברזולוציה גבוהה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"סטרים חי אחד של מידע אישי רלוונטי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

HTC טוענת שהטלפון החדש מספק את חוויות האודיו הטובה ביותר בשוק זה, בזכות ה-HTC BoomSound: מערכת הסאונד של המכשיר, שכוללת שני רמקולים קדמיים עם מגבר ייעודי. פיצ'ר HTC Sense TV יאפשר למכשיר להפוך למדריך אינטראקטיבי לטלוויזיה ואף לשלט רחוק שלה, של ממירי כבלים ושל רסיברים.

ה-HTC One החדש יגיע בצבעים שחור ואפור, ויצא לשוק במדינות רבות בעולם כבר בחודש הבא - כולל בישראל, כאן הוא ישווק על ידי חברת אורנג'.

  • עוד באותו נושא:
  • htc
  • New HTC One

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully