וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקים לסמארטפון: כשטטריס פוגש את אנגרי בירדס

24.2.2013 / 15:15

שלושה משחקים חדשים, ועוד אחד קלאסי, מחכים שתורידו אותם. משריפת צעצועים עד להיות ארכיטקט של עולם משלכם

הנה כמה המלצות למשחקים סלולריים חדשים שיעשו לכם נעים בסמארטפון. הפורמט פשוט: שלושה משחקים חדשים, ועוד אחד קלאסי שאתם פשוט חייבים להוריד אם משום מה עדיין לא עשיתם זאת.

הפעם נצדיע למפתחי המשחקים הסלולריים הישראליים. כי כשיש כל כך הרבה כאלה, וכשהתוצרת הישראלית לא פחות מוצלחת משל כל השאר - למה לא לפרגן?

Little Inferno: לשרוף צעצועים

Little Inferno הוא אמנם אינו משחק ישראלי לגמרי - אבל עומדים מאחוריו אותם אנשים שהכינו את World of Goo המופתי (שגם מככב השבוע בפינת המשחק הנוסטלגי המומלץ) - אחד מהם, רון כרמל, הוא ישראלי בעברו - כך שהשורשים הצבריים אכן נמצאים שם.

המשחק, שזמין בשלב זה לאייפד בלבד, הוא שילוב של סיפור אינטראקטיבי וצעצוע אלקטרוני. המשחקיות עצמה תדרוש מכם לרכוש כל מיני צעצועים, לזרוק אותם לאח הגדולה שתופסת את כל המסך, ולשרוף אותם. זה מתחיל פשוט, אך במהרה תצטרכו לעלות על צירופי-צעצועים ספציפיים שונים לפי רמזים - מה שיאפשר לכם להמשיך לשלבים הבאים. במקביל לכל זה - המשחק מדי פעם יזרוק לכם רמזים על העולם הביזארי בו ילדים קטנים צריכים לשרוף את כל הרכוש שלהם כדי לא לקפוא למוות.

זה מוזר, זה משונה - וזה פשוט מעולה. אם אתם מתחילים לשחק - אל תעזו להפסיק עד שתגיעו לסוף המשחק המפתיע. כן כן, לאח הוירטואלית הזאת יש סוף מפתיע.

פיתוח: Experimental Gameplay Group
פלטפורמה: אייפד
דרישות: אייפד 2 ומעלה
להורדה
מחיר: 19.90 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Sparks: כשטטריס פוגש את אנגרי בירדס

אם אתם בקטע של משחקי פאזלים כדוגמת טטריס או Bejewled, סביר ש-Sparks החדש יעשה לכם את זה. הבסיס הוא משחק Match 3 קלאסי - בו צריך להתאים לפחות שלושה "בלוקים" בצבעים זהים - אך מבנה המשחק דומה יותר לשל Angry Birds - עם חלוקה ברורה לשלבים ואתגרים.

המשחקיות פשוטה מספיק אך בהחלט מאתגרת, הגרפיקה צבעונית והכיף גדול - אם כי הפרסומות הקבועות בתחתית המסך די מעצבנות. כנראה שזה המחיר בשביל לקבל משחקים בחינם.

פיתוח: PlayScape
פלטפורמה: אנדרואיד
מחיר: חינם
להורדה

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

EatThemUp: חיי כצפרדע

ממשחק המחשה נעבור למשחק זריזות. ב-EatThemUp אתם משחקים צפרדע, שצריכה לאכול את כל הזבובים מבלי להפגע מדבורים ושאר מעופפים מסוכנים שרוצים לפגוע בכם.

המשחק כולל 60 שלבים מאתגרים למדי, סגנון גרפי משובב נפש והמון חרקים שצריך לאכול. יאם!

פיתוח: עמית מעוז
פלטפורמה: iOS
מחיר: חינם
להורדה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקלאסי: World of Goo: להיות ארכיטקט

לא מדובר רק בקלאסיקה סלולרית - אלא משחק שנחשב לאחת הקלאסיקות הגדולות של כל תחום המשחקים העצמאיים (אינדי) בכלל.

ב-World of Goo תצטרכו להשתמש ביצורים קטנים ודביקים כדי לבנות גשרים, סולמות ומבנים הנדסיים אחרים שיעזרו להם להגיע ממקום למקום. זה מתחיל פשוט למדי - אך במהרה הפיזיקה הופכת למאתגרת בטירוף, ותצטרכו לחשוב טוב טוב על הארכיטקטורה וההנדסה שמאחורי המבנים שלכם.

בנוסף למשחקיות מאתגרת וממכרת, המשחק גם מצטיין בתחום הגרפי: היצורים הקטנים של World of Goo חמודים בטירוף, ולפעמים תמצאו את עצמכם פשוט בוהים בהם במקום לשחק. אם עדיין לא יצא לכם לנסות את המשחק הקטן והנהדר הזה - למה אתם מחכים בדיוק?

פיתוח: 2D Boy
פלטפורמות: iOS, אנדרואיד
מחיר: 19.90 שקלים
להורדה: iOS, אנדרואיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • משחקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully