וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MWC13: נוקיה מרחיבה את קו ה'לומיה'

25.2.2013 / 15:15

נוקיה הציגה בתערוכת הסלולר מכשירי 'לומיה' חדשים במחירים נגישים, וכן את הטלפון הזול בתולדותיה: 20 דולר בלבד

נוקיה מרחיבה את קו סמארטפוני ה'לומיה' שלה. במסיבת עיתונאים שקיימה החברה בכנס הסלולר בברצלונה, היא הכריזה על מספר מכשירים חדשים, בטווח מחירים מגוון.

המכשירים הבולטים בהכרזה הם הלומיה 520 והלומיה 720, שמצטרפים ללומיה 620 ופועלים גם כן על מערכת ההפעלה Windows Phone 8 של מיקרוסופט. הלומיה 520 הוא סמארטפון מדרג נמוך למדי, עם מסך 4 אינץ'ברזולוציה של 800x480, מעבד כפול ליבה במהירות 1 ג'יגה, זיכרון של 512 ראם בלבד, שטח אחסון פנימי של 8 ג'יגה ומצלמת 5 מגה-פיקסל. בהתאם למפרטו הבינוני, מחירו יהיה נמוך במיוחד: 180 דולר, זאת כאשר המכשיר הבסיסי הקודם של נוקיה עלה 249 דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפרט בינוני תמורת 180 דולר. לומיה 520/מערכת וואלה!, צילום מסך

הלומיה 720 הוא מכשיר איכותי מעט יותר, עם מסך בגודל 4.3 אינץ' (גם כן ברזולוציה של 800x480) האמור לספק צפייה משופרת בתנאי אור, מעבד כפול ליבה במהירות 1 ג'יגה, זיכרון של 523 ראם, שטח אחסון פנימי של 8 ג'יגה ועיצוב אותו מגדירה נוקיה כ"טרנדי ביותר במשפחת לומיה", עם קצוות מעוגלים ועובי של 9 מ"מ - ההופך אותו ללומיה הדק ביותר בקו המוצרים ולמכשיר הפונה, לדברי נוקיה, לקהל צעיר וטרנדי, המשתמש ברשתות החברתיות. את צד הרשתות החברתיות אמורות לשרת מצלמת המכשיר האחורית, עם רזולוציית 6.7 מגה-פיקסל, שאמורה להיטיב עם צילום בחושך ומצלמתו הקדמית - המאפשרת לצלם פורטרט עצמי של שלושה אנשים יחדיו. מחיר המכשיר יהיה כ-330 דולר.

"מה שאנו עושים בתערוכת הסלולר הוא לקחת כמה מהחידושים הנפלאים שראיתם במוצרי הדגל שלנו, דוגמת הלומיה 920, ולהרחיב את פורטופוליו המוצרים הזה", אמר מנכ"ל נוקיה סטיבן אלופ. "אתם רואים ארגון שעבר בניה מקיפה מחדש וכעת מפגין את מלוא כוחו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נועד לצעירים חולי פייסבוק. לומיה 720/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכשיר נוסף שחשפה נוקיה הוא מעניין לא בגלל יכולותיו, אלא דווקא בגלל החוסר בהן. נוקיה 105 הוא המכשיר הזול ביותר אותו השיקה החברה אי פעם, עם תג מחיר של 20 דולר בלבד. המכשיר - בעל מסך צבעוני בגודל 1.5 אינץ', עשוי מפלסטיק וכפתורי גומי, נועד לשווקים מפתחים דוגמת סין, הודו, אינדונזיה וניגריה (שוק פוטנציאלי של מיליארדי אנשים בעולם). מטבע הדברים הפיצ'ר המרכזי שלו הוא שיחות טלפון, וכמכשיר דל שכזה אורך חיי הסוללה שלו צפוי להיות ארוך - מעל ל-12.5 שעות של זמן דיבור, וזמן המתנת סטנד ביי של 35 יום. עם זאת, הוא כולל גם רדיו, פנס, שעון מעורר, מספר משחקים ואפליקציית תזכורות. המכשיר יושק ברבעון השני של השנה.

גילוי נאות: וואלה ויורוקום, נציגת נוקיה בישראל, נמצאות בבעלות משותפת.


עוד מתערוכת MWC13:

- HP הכריזה על Slate 7: טאבלט אנדרואידי זול
- מוזילה חשפה את מערכת ההפעלה פיירפוקס לסמארטפונים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזול ביותר אי פעם. נוקיה 105/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully