וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט Code: מארק צוקרברג וביל גייטס קוראים לכם ללמוד לתכנת

27.2.2013 / 11:40

קמפיין בהשתתפות אושיות בולטות בעולם הטכנולוגיה קורא לאנשים ללמוד לתכנת ולבתי ספר ללמד את המלאכה

תלמדו לתכנת. זה מה שמבקשים מכם שועי עולם הטכנולוגיה דוגמת מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג ומייסד מיקרוסופט המיתולוגי ביל גייטס. בסרטון באורך של כחמש דקות מופיעים אלו, לצד אנשי מפתח נוספים בתעשיית הטכנולוגיה, ומסבירים עד כמה חשוב לדעת לתכנת - ולכן חשוב ללמד את המלאכה הזאת בבתי הספר. "ללמוד לתכנת מלמד אתכם לחשוב", הם אומרים.

הסרטון הוא חלק מקמפיין של ארגון שלא למטרת רווח בשם Code, שמטרתו לקדם חינוך מדעי וחינוך למחשוב. הוא הושק בחודש שעבר על ידי שני יזמים אמריקאים, שציוותו אלי קבוצת של תומכים ידוענים גדולה, שכוללת אנשים גם מחוץ לעולם הטכנולוגיה, למשל נשיא ארצות הברית לשעבר ביל קלינטון, שחקן ה-NBA כריס בוש, השחקן אשטון קוצ'ר ומייסד תאגיד וירג'ין ריצ'רד ברנסון. כך מקווים בארגון לדבר גם אל ה'מיין סטרים', ולא רק לחובבי מחשבים.

לפי נתוני Code, תשעה מתוך עשרה בתי ספר בארצות הברית לא מציעים שיעורי מחשבים לתלמידיהם, זאת למרות שתכנון הוא תחום העיסוק הצומח במהירות הגבוהה ביותר במדינה. הפער בין ביקוש העובדים בתחום להיצע - רחב מאוד, לטענת הארגון.

ב-Code מעוניינים לשנות את המצב הזה ולקדם מודעות בנושא. כדי לעשות זאת הם לא רק מצלמים סרטוני וידאו. באתר שלהם יש מידע בנושא, קישורים להצטרפות ולהתנדבות בארגון וגם עצומה לחתימה, הקוראת לבתי ספר להוסיף תכנות לתוכנית הלימודים שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully