וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמיד MYO רוצה לחסל את קינקט

27.2.2013 / 18:03

פיתוח חדש של צמיד מזהה תנועה מאפשר לשלוט על מכשירים שונים בעזרת תנועת הידיים. למיקרוסופט יש מה לחשוש?

הקינקט לא לבד. חברת Thalmic Labs חשפה השבוע את צמיד ה-MYO שלה: מוצר שמתלבש על הזרוע ומאפשר שליטה במכשירים על ידי תזוזה - כאשר ידו של המשתמש הופכת לא רק לכלי המפעיל, אלא לכלי עצמו. הצופים בסרטון הווידאו שמדגים את המוצר (שבתוך יומיים נצפה יותר מ-780,000 פעם) כבר מגדירים את הטכנולוגיה של החברה כיישום של הגאדג'טים העתידניים בסרט "דו"ח מיוחד" או אפילו "שליטת ג'דיי".

עם ה-MYO אפשר לשלוט על מחשב, משחק וידאו, צעצוע נוסע או מרחף וגם דברים כייפים קצת פחות כמו מצגת פאוור-פוינט. הטכנולוגיה שלו נשענת על פעילות חשמלית בשרירים, שמתורגמת ומועברת הלאה בעזרת קישוריות בלוטות' למכשירים אותם היא אמורה להפעיל. הצמיד כולל מעבד ARM ומופעל על ידי סוללת ליתיום-יון נטענת.

במעבדות ת'אלמיק לא חוששים לטעון שהטכנולוגיה שלהם מתקדמת יותר מזו של הקינקט מבית מיקרוסופט (בפיתוחה של פריים סנס הישראלית), המספקת לטלוויזיות החדשות של סמסונג מצלמת מעקב המאפשרת לשלוט עליהן על ידי תנועה. היא גם מכריזה שהמוצר שלה יהיה תואם לחלוטין למערכת ההפעלה 'חלונות', של מיקרוסופט, לצד תמיכה במק, אנדרואיד ו-iOS. המכשיר יצא לשוק בסוף 2013, וניתן להזמין אותו מראש במחיר של 149 דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • MYO

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully