וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

DepartedLife: הפייסבוק של המתים

28.2.2013 / 12:33

רשת חברתית חדשה מאפשרת להנציח מתים בפתיחת חשבון ופרסום תכנים ומחוות על הקיר שלהם

מתים על רשתות חברתיות? עכשיו אתם יכולים להיות ברשתות חברתיות גם כאשר אתם מתים. DepartedLife היא רשת חברתית חדשה שנפתחה בהודו ומיועדת להנצחת נפטרים.

כדי להשתמש ברשת לא צריך להיות מת, אלא קרוב משפחה של אדם כזה. המשתמש נרשם בשמו שלו, ולאחר ההתחברות יכול לבחור באפשרות "הנצחת קרוב". אז נפתח טופס מילוי בו יש למלא את פרטי המנוח השונים: תאריך לידתו ופטירתו, מצבו המשפחתי, עיסוקו ומה הקשר בינו לבין המנציח. בשלב הבא מתקבל עמוד המונצח, שמזכיר למדי את מראהו של עמוד הפרופיל בפייסבוק. בעמוד זה מופיעה מצד שמאל תמונת הפרופיל של המנציח, ובאמצע התמונה שנבחרה להיות תמונת הפרופיל של המנוח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר לכתוב אודות המנוח על הקיר שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

האלמנט החברתי של Departed Life מתבטא ביכולת להיכנס לפרופילים של מנוחים אחרים, לחפש כאלו ולפרסם תכנים על הקיר שלהם (אולי עדיף לשנות את המינוח ל"מציבה"). הנכנסים לפרופיל של המנוח יכולים לעשות בו מספר דברים: כתיבת הספד - למעשה כתיבת סטטוס, העלאת תמונה או סרטון וידאו, הדלקת נר וירטואלי או בחירת זר פרחים וירטואלי. כל אלו יופיעו מתחת לפרטי המנוח.

Departed Life מוגדר כרגע כמוצר בשלב בטא (ואולי לכן הוא נראה בסיסי ודל למדי). לדברי מפתחיה, היא הרשת החברתית הראשונה בעולם למתים, אם כי אתרי הנצחה שונים קיימים ברשת כבר שנים רבות - ולא נראה ש-Departed Life שונה מהם משמעותית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נרות וזרי פרחים וירטואליים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully