וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמארטפון E-Ink יכול להחזיק שבוע בלי טעינה

3.3.2013 / 14:27

בזכות שימוש בדיו אלקטרונית מאפשר הסמארטפון החדש שימוש במשך שבוע ללא טעינה. והוא גם צפוי להיות זול במיוחד

כאשר אנחנו חושבים על סמארטפונים, הדבר הראשון שעולה לנו בראש הוא גודל המסך ואיך נראים עליו הצבעים. אבל אפשר גם אחרת: בתערוכת הסלולר שנערכה בשבוע שעבר בברצלונה, הוצג אבטיפוס של סמארטפון אנדרואיד עם מסך E-Ink: אותה "דיו אלקטרונית" בשחור-לבן המאפיינית מכשירי קריאה דוגמת הקינדל של אמזון. מכיוון שהטכנולוגיה הזאת לא משתמשת בתאורה (לכן גם לא ניתן לראות את הקורה על המסך בחושך) - היא צורכת הרבה פחות אנרגיה. כך שלמעשה מדובר בסמארטפון שיכול להחזיק לכם שבוע בין הטענות - ואת זה לא מוצאים כל יום.

את המכשיר - שהוא בינתיים נטול שם או דגם - יצרה חברת E-Ink עצמה, החברה שמאחורי אותם מסכים של הקינדל ודומיו. נקודת ההנחה שלה היא שהסמארטפון יכול להיות מתומחר איפול ב-150 יורו בלבד (כ-750 ש"ח) - מחיר נמוך לסמארטפון, אם לא איכפת לכם לוותר על מסך צבעוני. ייתכן שדגמים ראשונים ייצאו כבר במהלך השנה הזאת.

בהדגמות שניתנו בתערוכה הוצגה גרסת אנדרואיד תואמת לאופי המכשיר, הכוללת במסך הראשי אייקונים עבור חיוג, הודעות, אפליקציו, הגדרות וכמובן: קורא אלקטרוני (כולל אפשרות של הדלקת מנורה לקריאה בחושך - שכמובן תפגום לכם בזמן הסוללה שנותר). מי שראה - סיפר שאמנם מצד אחד ברור שמדובר במוצר לא בשל שעדיין יש לו באגים בתצוגה ובמגע, אך שבאור שמש מלא ניתן היה לראות את המסך בבירור, בזמן שמסך צבעוני של סמסונג לא איפשר זאת.

צפו בסקירת וידאו של המוצר, שעשה אתר laptopmag.com

  • עוד באותו נושא:
  • E-Ink

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully