וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוט משדרגת בחינם את האינטרנט של לקוחות הטריפל ל-100 מגה

4.3.2013 / 12:10

הוט הכריזה על שדרוג חינמי למהירות הגלישה של לקוחות חבילות הטריפל שלה, ועדכנה על פרויקט פריסת הסיבים האופטיים

במסיבת עיתונאים שהתקיימה הבוקר (ב') בתל-אביב הכריזה הוט שהיא הופכת את מהירות ה-100 מגה לסטנדרט שלה, ושהיא משדרגת בחינם את מהירות הגלישה של משתמשי חבילת הטריפל שלה למהירות זאת למשך שנה. המסלולים המשודרגים יהיו זמינים גם ללקוחות חדשים, ל-10,000 המשתמשים הראשונים. לאחר שנה יעלה המחיר או שיוצא ללקוח מבצע אחר.

משתמשי אינטרנט קיימים במהירות של 100 מגה – שאינם מנויים בחבילת הטריפל – יזכו להוזלת מחיר: מתשלום של 179 ¤ בחודש ל-139 ¤. מחיר חבילת הטריפל פלטינום של החברה (שכבר כולל אינטרנט במהירות של 100 מגה) – יורד ל-449 ש"ח לחודש.

הוט: החבילות המעודכנות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירות הלקוחות? "הכי טוב בארץ"

במקביל מסרה החברה שהיא נמצאת בעיצומו של פרויקט פריסת הסיבים האופטיים עד לבתי הלקוחות (FTTH), ושמעל ל- 100 אלף משקי בית כבר מחוברים לתשתית הסיבים האופטיים, בשש ערים ברחבי הארץ: רעננה (שכבר רושתה כולה), באר שבע, ראשון לציון, נתניה, שוהם וחיפה. ההשקעה הכוללת בפרויקט היא של למעלה מחצי מיליארד ש"ח, והוא צפוי להימשך ארבע שנים.

במהלך מסיבת העיתונאים התייחס מנכ"ל הוט הרצל עוזר לסוגיית שירות הלקוחות של החברה, שנחשבה במשך שנים לנקודת התורפה שלה. לדברי עוזר, מאז כניסתו לתפקיד חל שינוי חד במגמה, וכיום לקוחות הוט מרוצים מהשירות שהם מקבלים – והדבר מתבטא במדדים שונים דוגמת זמני המתנה למענה, מספר גיוסי לקוחות, מספר עזיבות למתחרים וסקרי שביעות רצון. "הוט היא כיום חברת התקשורת עם שירות הלקוחות הטוב ביותר בארץ", הצהיר עוזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully